Monday, October 20, 2014

Asiri Tepki Veririm, Hic Cekinmem

Bu nedir sevgili Ukraynali?
Ben sana Rus diyor muyum? Gerci tercih edebilirsin. 
16. - 18. yy Turkiyesiymis bu. 
Gorur gormez mesaj attim kadina. Bebisim, o zamanlar Osmanli'ydi,  bilgin olsun dedim.
Baktim, cok sakinim. Bu boyle olmaz Biatch! dedim.
Altina,
Not: biz develere binmiyoruz. Yazdim.
Hrrrrrr
Bak soyleyecek tonla kotu lafim var. Mesnevi 1nci cilt terkim ama ancak bu kadarini soyleyecegim. Bu saatte yav, tovbe tovbe.
Gerci biz imaji, bilgiyi degistirene kadar ulkenin adi kaybolcak. Asil sinirim bundandir.

2 comments:

  1. Hollanda'da okurken bana da bir arkadaşım "aaa sen notlarını latin alfabesiyle alıyorsun!" demişti, ben de uyuz olduğum halde ona "aslında genellikle japonca alırım ama hoca hızlı konuşuyor, bu seferlik latince alayım dedim" demiştim, 21.yy'da Türkiye'yi hala arağça kullanıyor sanıyorlar yahu.. En iyisi gülmek.

    ReplyDelete
  2. Ben sinirlenmeyi tercih ediyorum yav. En iyisi Mesnevi'ye baştan başlayayım. İyi bir tercümesini bulamadım ki!
    Kız cevap yazmamış ve değiştirmemiş de yazıyı.

    ReplyDelete