Wednesday, October 8, 2014

Çikolata

İnternetten kanlı ay tutulmasını seyrediyorum bugün. Kısmen. Böyle ekrana kilitlenip herhangi bir şeyi seyredecek sabra sahip değilim. Yapıyorsam da, aklım başka yerdedir.

Bir ara gökyüzüne bakayım dedim. Ankara üzerinde ayrı bir katman var. Ankarosfer. Gri bir katman. Arada aralardan güneş görülebiliyor. Ama görünen kadarı bile bende leke yapıyor. Hmppfff

O neyse de, pencereden baktığımda, önümün açık olmasını istiyorum. Bir önceki işimde ve evimde öyleydi işte. Engelsiz. Hatta o kadar ki, sabah 5te doğan güneş, yatak odama doğuyordu. 

İş yerinde de, çıkıyordun arka kapıdan; dağlar, dağlar.

Ankara'da mutlu olmanın yollarını arıyorum. Bir tanesini çözdüm.

Artık farklı bir yol kullanıyorum işe geliş gidişlerde. Bu yol üzerinde birikmiş çöpler ve/veya çöp suları yok. Hatta çöp başında bekleyen domuzlar da yok. Bunu ancak o yoldan geçenler anlar.

Dolayısı ile güne daha az hayıflanarak başlıyorum. Ayrıca, yol daha bir kısaldı sanki. 5 dakika daha erken varıyorum işe sanırım. 

Sonbaharı yaşayamadım. Ya da henüz başlamadı. Bayram tatilinde evden başımı bile çıkarmadım. Ama ne yorgunluk çektim. Planladıklarımın çoğunu yapamadım. Azını yapmak da kardır.

Kış geldi bile. Evdeki tüm kokonat yağları dondu. Kaç tane var diye sorar mısınız?
4 tane :/ Benim sorunum da bu işte. Kıyafetlerde bu halimi biraz törpüledim sayılır. Artık 2den fazla almıyorum! ahahaha 
Çöp kadınım derken bunu da kast etmiştim. Dün bir torba eşya attım. 

Bir insanın evinde kaç tane küçük top olur? Şu avmlerde, benzinliklerdeki 1tl atıp, mandalı döndürüp, düşeni aldığınız toplardan? 10 tane var herhalde. Hadi yağ falan tüketim malzemesi de, bu nedir?!? Neden top biriktirir bir insan?

Ayrıca, eve bizim kız geldiğinde her yerden oyuncak çıkıyor olması nedendir? İnsan neden almayı planladığı köpek için iki oyuncak alır da, kenara koyar?! 

Dolunayda, istemediklerimizi listeleyip, yakarsak kurtuluyormuşuz ya, ben de bu huyumu yazacağım bu gece. 

Bir de şu kalp ağrısını. Yine böğrümde öküzler oturuyor. Ama kime ne anlatayım?!

Kollektif mutsuzluğumuzu çikolata yersek giderebilir miyiz?

2 comments:

  1. kokonat yağıylan ne yapılıyor ki? bi omlet neyin olur mu mesela?

    ReplyDelete
  2. Omlet, borek her sey oluyor. Ama nen baska sey icin kullaniyorum 2 gundur yazayim diyordum. Yazayim artik.

    ReplyDelete