Thursday, October 2, 2014

Cocuklar Gibi Sen

Ank'da hayat bunaltici olunca ben de bunaltici olmusum.
Bugun is geregi bizim obur dukkana gittim. Arac kullanmaktan biktigim icin de sansima birisi geldi benimle.
Daha once de gostermistim sanirim. Bu dukkan genis bir arazi uzerinde. Basketbol sahasi, tenis kortu, cocuk parki, Ters armut agaclari dahil meyve agaclarinin oldugu yesilli bir yer.
Sirket plazaya tasininca ben de buraya tasinmak istiyorum. 
Neyse, bu mekan ayni zamanda sirket insanlarinin evlatlarini haftasonu getirdikleri bir yer. Izin verseler kir dugunu yapilir.
Ben isimi bitirmisim, yeni gelen araclara biniyoruz, kurcaliyoruz. Arkada bir cocuk bisikleti gordum.
En son bindigimde sene 2008di ve korkmustum. Yok ya, Almanya'da da binmistim.
Bu sefer, kimse seleyi tutmadi, beni istemsiz ittirmedi. 
Aldim cocugun bisikletini hoop turladim.
Ay ne guzel bir his.
Ilk oturdugumda loder kullandigim ilk zaman gibi heyecanlandim ama toparladim hemen.
Hakikaten bilissel bilgi unutulmuyormus. Ama bu cumleyi hatirlamak bilissel degil?
Arada kacmasin evet benim loder operator ehliyetim var.


Bisiklet de yakiyor hani (honey), degil mi?
Efektledim fotoyu ama renkli oldugu belli.

2 comments:

  1. İşteeeeee, işte aradığım görüntü, aradığım keyif sende (botlar da yakıyor hani!) Biz de birazdan kızı tersime atıp pisikletle turlayacağız, kıştan önce son güneşli gün gibi bişey var da..

    ReplyDelete
  2. Cereeen, kaykay binmek istiyorum ben aslinda.

    Sizin Avropa'da bisikletler cok ergonomik. Burada sanki yarisiyormusuz gibi kambur suruyoruz bisikletleri. Dolayisi ile cu cocuk bisikleti cok rahatti.

    Ben de bu yaz alerji tavan yapinca goremedigim gunesi cam arkasindan guneslenmek suretiyle aldim.
    Ise yaramaz deselerde, bacaklarim yandi. Israrla yaparsam bronzlasabilirim bile.
    Gunesle aramda boyle bir sevgi nefret iliskisi var. Ah canimi yakmasa.

    ReplyDelete