Sunday, October 19, 2014

Karsak

Kars'tan herhangi bir gida maddesi alamadan donmustum. Hala acidir bu icimde.
Dun plansiz bir sekilde Kars Ardahan Igdir Tanitim Gunleri'ne gittik. Boynumdan, sirtimdan hastalik terleri akarken ben de istedim gitmek.
Ya ben bu konularda cok salagim. Boyle yerlerde, birseyi rastgele aldiktan sonra arastiriyorum. Hong Kong semsiyesi gibi :/
Wilco Kars'a gittiginde Karsak'in peynirlerini gostermisti. Facebooktan arkadasim olur kendileri ehe
Dolayisi ile fotolari sayfalarindan caldim. Kalabalikti. 
Adamlarin gravyerleri ve ballari muhtesem. Tavsiye ederim.
Yukaridaki kuflu cecil peynirini her gun atistirmalik yiyebilirim. Ancak bu peynirleri cok cok iyi degil. Baska standda tam rokfor tadinda olani vardi. 
Ankara'da olanlar ve henuz gitmeyenler mutlaka gitsin.
Turistik tanitim kismina girmedik. Gittim, gordum kendim. Ama kar altinda Kars'i gorecegim mutlaka. Peyniri gordukce avzim sulaniyor, kusura bakmayin yav.

3 comments:

  1. Üzerinde sinek uçmuyor muydu bal ve peynirin? Açık şkeilde tuhafiyeciler satar bu ürünleri Kars'ta:) Kışın Kars'ta olmaktansa Mars'ta olmak daha evladır kanımca, yaşadım ondan biliyorum:)

    ReplyDelete
  2. Ucmuyordu :)
    Kars cok guzel. Kariyla da gormek lazim.

    ReplyDelete
  3. Umarım biraz olsun değişmiştir yıllar sonra. İyi gezmeler:)

    ReplyDelete