Monday, October 27, 2014

Oleys! Fancy Box #2

Boyle yoldan donunce masa uzerinde paketler gormek insani sevindiriyor. Parasini siz odemis olsaniz bile. Kehkeh
Sabah masam yigiliydi valla. Tabi bunlar arasinda beles uye oldugum dergiler de var. Bir de ebatli kutular. Neyse.

Baktim bir pembe fancy kutusu var. Meger ben aylik uye olurken, sadece o aya uye olmamisim. Ama peypal hesabimdaki kredi karti bitti. Simdi kitalararasi borclu olmayayim?mhemen iptal ettimama ucuncunun de parasini kesmisler!
Fancy ile yazisiyoruz uzunzamandir. 3-7 gun arasinda cevap yaziyoruz birbirimize. Ben 'bu kutu b@k gibiymis, iade edicem' deyince, 'sadece bir tanesini yolla pampish' dediler. Ozet bu tabi. Ben de 'hepsi birbirinden kotu hangisini yolluyim?' Asamasina gelmistim ki, bu kutu beni mutlu edince sustum. 'Tamam, kalsin' dedim. Satarim! 
Ayyyyy, negzel!
Icinden 4 adet zimbirti cikti. Sag alttaki valiz etiketi. Renkleri hic begenmedim, cok cig. Takim tutmam ben, konuyu saptirmayalim.
Ustunde durbun seklinde kolye var. Hmm, fena degil. Delikleri var, baktim ama buyutmuyor. 

Altlarindaki etiket. Icini actim baktim, ortalama iki tablet boyutunda kuzeyi gosteren bir etiket. Arkadas 'kibleyi mi gosteriyor?' Dedi. Sonra dusundum. Benim bu feng shui islerimde kuzey neresi diye hep sorarim. Kendi evime yabistiririm artik. Giderimvar yanea.
Ve en guzelini sona sakladim. Telefon sarjoru! Corabi ve adaptorleri ile! Harikaymis. Hemen iki telefonumu da sarj ettim. Sarj konusunda hep ortada kalan biri oldugum icin, ilac gibi valla! Cok cok iyi! 

Bu sefer oldu Fensi! Okey biro! 
Bayansilvia'ya da selam ve tavsiye olsun!

Sonra da, siparis edip de kargo suresinin son gununde postalanan kitaplarim gelmis. 
G.G.Marquez benim pek sevdigim bir yazardir. Ilk okudugum kitap Yuzyillik Yalnizlik'ti. Lisedeki Ozge cok kitap okurdu. Oyle boyle degil ve o odunc vermisti bana kitabi. Ikinci en cok kitap okuyan tanidigim Sacakli'nin ablasidir bu arada. Iste, o zaman buyulenmis ve hayatimda okudugum ve okuyacagim en guzel kitabin bu olduguna karar vermistim.

Bir ara lisedeyken ben ne balliydim, gerci cogunlukla sansliyimdir. Bir ara radyo furyasi vardi ya, ben Izmir'de su an adini hatirlayamadigim bir radyodan kitap seti kazanmistim. Trt miydi emin degilim. Trt'den sledge hammer kaseti kazanmistim, eminim, bir radyodan da sinema bileti. Ve kitap seti de Marquez'in setiydi. Begenmediklerim oldu, dagittim. Simdi neredeler bilemiyorum. Kitaplarim kutulara mahkum.
Ve Gokce'nin annesinin vefatindan sonra Kavun Bey ve abisi bulusmustuk. D&R'a girdik. 
Orada Kavun bey hic Marquez okumadigini soylemisti. Abi ile biraz saldirdik. Kitabi ona aldim. Ingilizce. Ama once kendim okuyacagim. Ehehhe
Cenem dustu benim.
Dergileri okuyamadim henuz.
Yarin yarimindan bir is gunu. Hem de sali. Pfff. Onlarla yarin ilgilenecegim. Bunlarin nesesi yeter!


No comments:

Post a Comment