Thursday, November 20, 2014

Fancy Box #3

Bu post Sevgili Bayan Silvia'ya gelsin!
Ben ismini ayırarak yazdım.

Ah Fensi, tam senden ayrılmışken, bana eski sevgiliye dönme ikilemi yaşatıyorsun!! 
Önce dondurmalı etiketle toplu bir fotoğraf koyuyoruz. 
Ancak sonradan fark ettim ki, eklemediğim bir tane ürün daha varmış.
Gerisini de tek tek sıralıyoruz.

Su şişesi: Mizu tarafından Fancy için özel yapılmış. Üzerindeki baskı silik gibi ama modası öyle galiba, ne diyim?
Hell yeah!! 
Ben bu arada 4ten 3e düşürdüm su içme şeysini. Bazı günler inatla 2de kalıyorum. İşte o günler gece dudaklarım çatlıyor, ellerim kuruyor :s.

Gelecek yaz kahpe tonlardan ayrılıp, siyaha dönmeyi planlıyordum. Siyah terlik falan almıştım, hazırlanıyordum. Bu tek katlı su şişesi uçak yolculuklarım için süper geldi! Soğuk su da içmediğim için çift cidarlı olmasa da olur. 
Yüreene sağlık Fensi! ehe

Yine bu simsiyah serisine eklemeyi planladığım bir "parça" siyah gözlük:
Fotodaki bebek memintolarını göstermiş ama biz gözlüklere bakıyoruz. Konu onlar. Gözlük yine Fancy için yapılmış. Etiketinde öyle yazıyor. Bir de aynalı. O moda yine 3 sene sürer di mi?

Sırada kış için bir "parça" var: Eldiğven.
Ben böyle örgü eldiven takmam ama olsun. İşleve gel. Artık ben de dokunmatik telefonlu ve sosyal medyalı biri olduğum için, olur. Ev-iş arası müzik dinliyorum. Music is my boyfriend!

Evet, tüm eldivenlerim, hepsi, hepsi deri! Kız Antalya'dan dönüp delirecek.

Bunlar da kırçıllı siyah. Şukulayın pampalar.

Siyahtan cırtlağa geçiş: Kartlık
Ama plastik!! Bu da Fancy ürünü.
Be Foolish and use Plastic!

Ben sürekli seyahat ettiğim için, kart furyasına dahil olmadım hiç. Beklenti yaratmayım, üzmeyeyim insanları diye. Elimdeki kartları da kartçılara hediye ettim.
Ama bunu sipeşıl birisine yollamak üzere saklayacağım. 
Sıradaki; 
taaa Fensi'deki Megan Yengesinden, Jardzy'ye tahta kart!
Ne demek bu şimdi ö.Ö Sen bana ne demek istiyorsun?

SuckUk firmasını tanımayan varsa, öneririm. Türkiye'de Bunlardanistiyorum.com'da satılıyor ürünleri. Kendileri (Bİ.com) ile özel bir bağım var. Onlarda yoktur eminim bu hissiyat ama bu siteden çok alışveriş yaptım ben. Hello!

Son olarak da, bardak altlığı.
Tek bir botum ağırlığında meaşAla. Suya dayanıklı. 
Diğerleri değilse, ne işlevi kalıyor bardak altlığı olmanın?!
Sadece bunun 12 dolares olduğundan yola çıkarsak, bu son alışveriş çok hesaplı geldi. Dölar da düşmüştü ama ben etkilenemedim. Şemsiye aynı şemsiye.

Neticede, dediğim gibi, çocuklar gibi sevinçlendim. 
Siz de neşelendiniz mi?

Benim önerim, bu tür isimsiz bir kutudan ziyade temalı kutulardan almak. 
Buradan buyrun.

18 comments:

  1. Şuan yerlerde dövünüyorum Jardzy, resmen acayip kıskandım, posta adresmin değişme ihtimaline var, şu aralar bişiler sipariş etmiyorum, herneyse güle güle kullan, şu gözlük aşırı kıskandığımdan 2 gün sonra kırılabilir ::::::)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiiii!

      Kırılsın. Sana da gelir belki? Mystery Box'ta genellikle böyle dağıttıklarından arta kalanları yolluyorlar. En kötü ihtimal gelecek ay alırsın bir MB?

      Ben bir daha istemeyeceğim için Fensi ile ilişkimi kestim.
      Ex'ten Next Olmaz! ehehe

      Delete
    2. Ya bu sabah bir adam yanımdan geçerken, gözlüklerime bakarak bişeyimi "skyim" dedi :s

      belki aynasında kendisini görmüştür "tipimi skym" demiştir diye düşündüm, geçtim. yazık.

      Delete
    3. ahhahaahaha adami yeni okudum, ben de dun artislik yapip midium box siparis ettim neyimeyse midium. Bahane ile blogta da yazi yazarim, gelince.

      Delete
    4. Eheh pis adam.
      E bekliyoruz o zaman. Ocak ortasinda goruruz bakalim. Bu ay eminim bombastik olmustur. Takipteyim!

      Delete
    5. Zaten suan %70 indirim var xmass nedeni ile kutulara torpil gecerler ,haklisin ocak ortasini bulur, cok heycanliyim xxx

      Delete
    6. ayy kaçırmışım indirimi yav :(

      Delete
    7. Şuan orta boy kutum ile büyük hayal kırıklıkları içindeyim, CMYK renklerinde 4 tane mika bardak altlığı, üst üste koyunca mona lisanın kezban suratı ortaya çıkıyor, sikim gibi bir anahtarlık, "haç" şeklinde bir yüzük ve bolca domuz etli yemek tarifi kitapçığı geldi. Hüzünden Hakan Altun'a dönüştüm, fancy sitesini rakı ve tokat içinde bırakcam

      Delete
    8. amk ben onların.
      iade edebiliyorsun bir ürünü. ben şikayet etmiştim "lan bu ne" diye. tüm kutuyu almıyorlar ama sonraki kutular bombaydı. eğer tek aylık almadıysan, rakı-tokat öncesi bol itiraz, çirkeflik ile de boğabilirsin :))

      Delete
    9. Ay mideme kramplar girdi, ya yok ay bazında bişi değildi, öylesine mistri baks seçtim orta boy aldım. Valla gerçekten uğraşamıycam, zaten böyle benim gibilerden para kazanıyorlar. Kumar gibi diyorum ya, gelecek aylarda bi tane daha alırım, ya bi de small da almadım eşşek kafam ya -.-

      Delete
    10. ama demiştim ben. mistribakslar elde kalan son malzemelerin tıkıştırıldığı kötü bir kutu :(

      Delete
    11. Bir sonrakine tam olarak neyi alayım, senin tavsiye uymak istiyorum sonra da o sayfayı bir süre kapayım ben :(

      Delete
    12. Su Hilton kardeslerin az surtunmusu var ya, nikihilton? Aslinda imagesdan aratip icindekilere bakmak lazim. Sen once bir itiraz et. Bkum gibiymis de :) rocketeers gormustum o iyiydi. Ama arastirayim yarina kadar. Yazicam.

      Delete
    13. Kelly de iyimis. Off Dogo'ya mail attim simdi. Sahibi arkadasim. Birileri yapsin su kutu isini, delirceym.

      Delete
  2. Delirmedim, alıştım sana :) Sen de alışsan örgü eldivenlere, ne güzel olur :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamam ama aldıklarımı kullanabilir miyim?

      Delete
    2. Kullan yapmışsın bir hata ama bi daha alma :)

      Delete
    3. Peki.
      :)
      bizim evde et pek pişmiyor. puan aldım mı bundan?

      Delete