Wednesday, November 12, 2014

Haftalık Rapor | 13

Batı'dayken gittim bir akciğer, bir de sinüs grafisi çektirdim. Ciğer temiz. Deviasyonum filmde net görünüyor.
KBBci iş yeri hekimi kendisi ile tanıştığımdan beri, 2 senedir, burnumu kırmak istiyor. Aksi halde geniz akıntım yaş ilerledikçe kötüleşecekmiş ve kronik faranşitK sahibi olacakmışım. Benim burnumla ilgili takıntılarım var. Ağzımdan nefes almam hiç. Geceleri de sağ delik açılsın diye sağ yanağımı gerdirerek yatarım. Nasıl bir şeyse artık, sabahları yanağımda dikey bir çizgi oluyor bir senedir. 
Tamponsuz da yaparmış ameliyatı ama tamponlu en iyisiymiş. Biliyorum o tampon olayını ben. Soktukça sokuyor beynime kadar. Ucundan da yeşil ipi sarkıyor falan. Bildiğiniz tampon işte. İpin sarkıyor diyorlar, utanıyorum.
Çıkarırken daha fena. Bir bakıyorsun ayağım kadar uzun bir şey. Korkuyorum işte. Alerji mevsiminde burun ameliyatı olmazmış. Şubatta yaptırırım diye planlıyorum.

Geçen hafta o kadar aktif geçti ki, kendime şaşırdım. Yeni insanlarla tanıştım. Bana "oo00oo ne kadar enerjiksiniz" dediler. Şaşırma kısmı burası. Ben tembelliğimden Lankaran şehrine yerleşmeye karar verdim oysa ki. 

Cumartesi günü dışarı çıktım. Alkol alarım, metro ile dönerim diye plan yaptım. Metro 22:30'da kapanıyormuş?!?!? Nerede yaşıyoruz biz yahu?! 

Geçen gün fotoğraf ve etiket temizliği yapayım dedim FB'ta. Sadece Çağatay beyin beğendiği bir fotoğrafı silemedim.

Dün de dışarı çıktım ve 1 litre fıçı bira içtim. Kendi rekorumu kırdım. Ben ki, içki içmeyi pek sevmem, genelde "designated driver", Türkçesi ile arabayı kullanan alkolsüz ben olurum. 

Saçlarımı kestirmiştim, bu hafta da kısmen 2 numaraya vurduracağım. O kısma da jiletle şekil mi attırsam? ahaha apaçi olurum o zaman. Harley Davidsonlarla olabildiğim kadar kurumsalken, saçlar ve şeklimle ile uzun süre konuşulurum artık. 
Oysa kafamda bir gecko şekli hoş olmaz mıydı yav?

Gözlerimle sorunum çok fena hale geldi. Beraber yemek yedikten sonra kazandığım milleri kontrol edeyim derken, görebileyim diye fişi kendimden uzaklaştırdım. Yanımdaki ona uzatıyorum zannetti. 1 hafta dalga geçtik halimle.

Ben de kendime büyüteç kolye almaya karar verdim.

Bunlar hep orta yaş bunalımı gibi, değil mi?
Deri ceketim de var.

8 comments:

  1. Replies
    1. Seviyorum seni :) Kürkün de var mı bari?

      Delete
    2. Var ama sahte!!
      Ben de seni seviyorum.

      Delete
  2. :) Deri ceket varsa orta yaş bunalımı olabilir :)
    Şaka bir yana yakın zamanda burun kırdırma ameliyatı olmuş biri olarak sana artık tampondan çekinmemen gerektiğini söyleyebilirim..Çünkü slikon tampon kullanlıyor ve çıkarılma anına kadar bir rahatsızlık verdiği falan yok ...
    Söylenildiği kadar zor değil , ama görüldüğü kadar basit te değil ..

    ReplyDelete
  3. Oo hem de 5 tane ehehe.

    Ama doktor eski tip tamponun orta direğimi düzeltmek için gerekli olduğunu söylüyor.
    Okudum blogda da, detayları soramamıştım.

    ReplyDelete
  4. ayyy o tampon olayının beyne kadar girmesi bişey değil de bir de çıkartılırken ayyyy çocukluktan kalma bi fitil bi de tamponla ilgili fena anılarım var..
    saçlar kısaldı mı amanın kaçırdım fotooooğ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tampon uzunlugu en az 20cm. Annem bizi cocukken hep fitille iyilestirirdi. Belki o nedenle yabanci cisim korkum var.
      Saclarin fotosunu cekmedim ama herkes begendi. Son seklini yollarim sana.

      Delete