Thursday, November 13, 2014

Mim - Bu bir İlk!

Orta yaş bunalımımla birlikte kendimi kendime anlatma sürecimde, bana postalanan bir mimi kabul ettim. Bu konuda epey bir ayak diretmiştim. Daha önce reddettiklerimden özür diler, birikmiş yaşlarımla selam ederim.

Kitapsız Kedi'ye de deri ceketlerim ve çekmecemdeki köpek tasmamla ayrı selam ederim.

Blog açma hikayeniz nedir?
Ben hep yazınsal bir insan oldum. Ergenlik dönemimdeki PenPal'le birlikte aynı sınıftaki ortaokul arkadaşlarımızla mektuplaşmaya başladık. Lisede de keza. Açıp kapattığım 3-4 tane blog oldu. Kendimi yazarak anlatmayı sevmekle birlikte, günlüğümü internette tutuyorum. Görsel hafızam çok kuvvetli ama tarihleri, bazı süreçleri geçmişimi okuyunca fark edebildiğim oluyor.

Blog isminiz nereden geliyor, neden bu isim?
Çok fazla takma ismim var. Bu da yine birisinin bana taktığı ve benim kabullendiğim isimlerden bir tanesi. Şu an bir Rus bey de aynı isimde, arada onu ararlarken bana denk geliyorlar. 

Hangi mevsimi seversiniz, bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Sonbahar ve ilk bahar. Ne sıcağı seviyorum, ne de soğuğu. 

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner ama senede 2 kere falan. Kırmızı ruj sürünce ospu gibi oluyorum. 2 aydır da eyeliner makyajı nasıl yaparım diye deneme kararı almış ama uygulamamış durumdayım. Gözlerim büyük gerek var mı onu da bilemiyorum.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kendimi ve birkaç iyi insan.

Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman. Şiir pek sevmemekle birlikte, hikayelere karşı öfkeliyim :) 
A Rose For Emily belki de tek sevdiğim hikaye. Düşünmem lazım.

En çok etkilendiğin film?
A Bronx Tale. "My name is Calogero but you can call me C". Aklıma ilk bu film geldi. Bu kadar etkilendiğimi ben de bilmiyordum. Bir de U Turn var. Farinelli de var bak. 

Hangi tür kitap, film?
Buna kopi peyst yapıcam. "Vampirli mampirli ve fantastik tür dışında kalanlar. "

Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?
Öfff. Neden kendi kendimize toprakla yetinmiyoruz? Zengin bir adamla evlenip, koca parası yemek.

Kitap okumak mı, film izlemek mi?
İkisi de. İkisinin sonunda uykuya dalıp, kendi sonumu yazma huyum var. İkisi de mutluluk.

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?
Tomboy ve pijama. 

Küçükken bize etek giydiremezdi annem, direnirdik. Üniversiteden beri botlarımla yaşıyorum. Şu an çok kurumsal bir şirkette deri! eteğimin altına Harli Deyvıdsın botlarımla iş görüyorum. Ama çok şık da etek / elbiselerim var. Sokakta "eşortman" giymek konusunda takıntılarım var.

Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?
Defter, kalem, toka.

En sevdiğiniz yemek nedir?
Kereviz. 

En sevdiğin dizi?
Seinfeld. 

Özel bir yeteneğin olsa, ne olmasını isterdin?
İyiyim böyle ben. Zaten multi-skilled olmanın sorunlarını yaşıyorum. 

Sonradan aklıma geldi. Karakalem çizmek çok isterim. Defterlerim, kalemlerim var. Arada çiziyorum, o da toplantılarda oluyor.

Hasta olmanın en kötü yanı?
Nefes alamamak.

Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Gelecek sene için böyle bir liste yapmayı planlıyorum. Hazır kürsüm varken yazayım.
  • Su altı kamerası
  • Klasik kurumsal giyinebilmek için şık hafif topuklu bir bot
  • Yeni bir tel hattı ve beyaz bir tel makinası
  • Ofiste giymek üzere siyah olmayan kıyafetler
  • Ev
Sevgili CSevgili Ayşe ve Sevgili Yeliz'e kilitliyorum. 



Sevgiler,
J.

12 comments:

  1. Kereviz... Şaşırdım :)
    O deri ceketler ve etekler nasıl etek ve ceket haline geliyor :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama ben hiçbir zaman "şööle et olsa da yesek" demiş bir insan değilim ki :( Çiğ, pişmiş kerevizi çok severim. Brokoli de keza.

      İzmir'de büyüdüm? Sayılmaz mı? :)

      O deri etek, ceketler etleri için kesilen hayvanlardan yapılıyor. Kapitalist düzende, sadece derisi için hayvan kesmiyorlar. Valla bak. Çok masraflı.

      Delete
    2. Tabi ki, hayvanların sömürülmedik milimetresi kalmamalı.

      Delete
    3. Başladığımız yere dönelim mi? Seviyorum seni :)

      Delete
    4. Donelim. Seviyorum seni :))

      Delete
  2. oy mimi aldım, yazacağım:) çok uzunmuş yav:)

    ReplyDelete
  3. Oyh teşekkür ederim, fırsat bulduğum anda deneyeceğim..
    Bu arada Seinfeld 1 numara yahu :D Hay Allahım, dönemi de geçmiyor ki..

    ReplyDelete
  4. mimi ben de alıyorum en kısa zamanda - umarım- yapıyorum ;) bir şekilde başlamalı blog yazmaya, hey ! ben de seni sevyrm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşasın!
      Ole ole ole.
      Bakalım seninle ne kadar ayrıyız :))
      Çünkü çok benziyoruz takip ettiklerimizle.
      Ben de seviyorum!!

      Delete