Sunday, November 2, 2014

Ohho ohho

Ay bu oksuruk.
Sag cigerim doluymus. Sesim de hala kotu geliyormus. Oyle gorunuyormus ki, zaturreye cevirebilirmis. Daha da otesi tuberkulozmus. Aman Jardzy hanim, ihmal etmeyimmis.
Bunlari soyleyenlerden kacmaya calistikca ustume geldiler. Cigerin dolu diyen doktor, gerisi is arkadasi buyukler.
Oksuruk devam ediyor ama doktorun verdigi ilaclardan sadece antibiyotigi kullanmistim.
Oksuruk icin de artik bal ve zencefil kullaniyorum. Aninda kesiyor. Mukusolduren de aliyorum tekrar geceleri. Aslinda iyiyim ve iyi gorunuyormusum. 

Yukarida sanatsal yakin cekimini gordugunuz, bal kavanozunda kalmis iki parmak bal uzerine atilmis taze zencefil goruntusu. Karanlik bir ortamda bekliyor bu.
Internetlerde buzdolabi da yaziyor. Boyle sulanmis halinden bir kasik icince, tak diye kesiyor. Mucize gibi.
Bu tarifin farklilari da var. Asagida bulacaksiniz. Turuncgiller disinda taze sebze kullanirsaniz, ki nane ornek, curuyup bozabiliyormus surubu.
O nedenle naneyi 1 hafta sonra cikarin kavanozdan demis Monica yenge.

Oksuruk Bukuculer! Birlesin! 
Oksuruk kralligini yikmaliyiz.

Ya bir de boyle hasta olunca evde kalsak, ise gitmesek, artik her is yerinin is yeri hekimi bulundurma zorunlulugu var. 2 gun rapor alsak. Oksururken, aksirirken mendil kullansak, sIklikla ellerimizi yikasak. 

Ozetle bulastirmasak, dunya cok daha guzel olacak. 
Ve dunyayi guzellik kurtaracak...

8 comments:

  1. Aynı durumdayım, Türkiye'den döneli beri devamlı hastayız ya, biri bizi durdursun artık sıkıldım ben :( Zencefil mencefil işe yaramıyor bende bu sene nedense.. Kötü başladık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2014 biterse, tum kotulukler bitecek gibi bir inanca sahibim artik Kasim ayinda. Ben de cok sIkIldim. Cozum de yaratamiyorum bu hastaliklar zincirine.

      Delete
    2. Anlıyorum, tüm gün katır gibiyim gece olunca bir boğaz ağrısı bir öksürük ya gittim buhar makşnası aldım dün eve, delirecem.. İşe yararsa haber veririm birkaç güne..

      Delete
  2. Geçmiş olsun sevgili jardzy, ( şimdi yorum yazabildim, umarım yine ayarlar bozulmaz)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Sevgili Ayşe.
      İnternetinin düzelmesini istiyoruz!!!!

      Delete
  3. Geçmiş olsun. Eşim de aynı durumda. Ben de direniyorum. Sarımsak yutuyoruz ilaç gibi tüm tüm. Baya iyi geliyor direnç açısından.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler.
      Sarımsak bütün yutulduğunda etken maddeyi salgılamıyormuş diyorlar. Sabah siberya ginsengi yuttum, bekliyorum :P

      Akşam da yetişebilirsem göğüsçüye gidip, ciğerlerimi göstertcem.

      Delete
  4. 4 gun sonra cikariyormusuz zencefili.

    ReplyDelete