Monday, November 10, 2014

Sahip Çıkmak

Sahiplendiğimizde bile kontrolü kaybediyorsak sorun yine bizdedir.

09:05te ofisteki haralaya rağmen ayağa fırladığımda, özellikle yüzümü pencereye döndüm. Ofistekilere bakmadım, sokağı merak ettim.

İzmir Caddesi'nde o an caddede bulunan 10 kişiden tek bir amca ayakta duruyordu. Bir de penceredeki bir kadın. 

Oturan, yürüyen insanların o gürültüyü duymaması mümkün değildi. Ben yalıtımı iyi olan pencereden bile duydum ve açtım krona sesleri daha iyi duyulsun diye.

Biz sahip çıkmadık ki, kaybedelim. İzindeydik; hem de herkesten en uzakta bir yaz tatilindeki gibi. İzini takip etmedik.

Çarşaf çarşaf siyah ilanlar bastıran holdingimizin bu şirketinde bile düzenlenen bir etkinlik olmadı. Saçma sapan şeylerde toplandığımız 7nci kata bizi yine tıksaydınız, saygı duruşunu birlikte yapsaydık? 

GM ofis dışında diye mi yapmadık? O zaman lidersiz hiçbir şey yapamıyoruz demektir. 


1 comment: