Thursday, November 27, 2014

Vegan Beslenme Tablosu

Belki de hakikaten insan türüne en uygun beslenmedir bu veganlık. Bana uygun olabilirdi eski zamanlarda yaşasaydım. Zira hayvan peşinde koşturamayacak, onu kesip, yüzüp, pişiremeyecek kadar tembel olurdum. Kan, revan da cabası. Zaten soyum da sürmezdi.

Kitapsız Kedi'ye bu bilgiyi gönderdikten sonra baktım ki, çok güzel bir tablo. Daha fazla duyurmalıyız dedim. Herkes alsın dağıtsın. 

Ben mesela baklagillerden hiç hoşlanmam. DeprAsyonuma iyi gelir düşüncesi ile öğlen gidip tuzlu fıstık alacağım. Susatır ama olsun. Zaten su içinde değil miyim?

Bir de eski adıyla ağır ve tehlikeli bir işte çalıştığım için, beslenme genellikle et ağırlıklı. Çünkü belirli bir kaloride beslenmek lazım. Tercihim çoğunlukla salata bar ve ıspanak oluyor ama mecburen et yiyoruz işte. Ama bir teselli, bir ikna olacaksa tavuk yemem.

İlgili site bu:
http://yeryuzuneozgurluk.blogspot.com.tr/2014/11/somurusuz-ilacsz-yasam-icin-bir-adm.html?m=1

İlgili tablo da bu:
http://bit.ly/1rkWMmh

Bu da yakın çekim, ehe
Bu da pek güzelmiş:
"Rızasız tüm ilişkilere karşı yeryüzüne özgürlük!"

9 comments:

  1. Yani buna göre gülük 219 gram yiyecekle olay biter..
    Veganlar pek zayıf oluyor zaten, yani karbonhidrata ağır vermeyenler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az işte.. ama bu günlük ihtiyaçları toplayınca o kadar ediyor.
      Bir hata var sanki..

      Delete
    2. 219 gr yiyecekle olay biter değil :) Kesinlikle yanlış anlama var :D
      Günlük alman gereken proteine 46 gr demiş, bu sadece protein miktarı. Yine örnekten gidersek, 100 gr kabak çekirdeğinden 29 gr protein alabilirsin. Kalır 17 gram protein eksiği. Onu da atıyorum 200 gr bişeyden alırsın. Sonra geçelim karbonhidrata, 100 gr hurma yersin, 75 gr karbonhidrat alırsın, vs.vs. Devam etmiyorum artık :) Umarım anlatabilmişimdir. Yoksa günlük alman gereken protein, karbonhidrat, demir, lif bilmemne, al sana bu 219 gramlık tabletle işlem tamam diye bir şey yok. Keşke olsa dimi :)

      Delete
    3. Bize vegan matematiği öğret Kitapsııız!

      Delete
    4. Ben kiiim, matematik kiim Jardzy :) 219 gr protein, demir vs.almak için yine atıyorum 1500 gr bişiler yemen gerek yani. Yediğin şeyin besin değerine göre değişiyor işte. Aaa dalga mı geçiyonuz benle ya :) Anlatıp duruyom :D

      Delete
    5. yaaa :(

      2 kere 2 = 5
      ben işin vitaminlerindeydim, hesabına bakmadığım için bize yol göster istedim. dalga falan yok. yeminlen.

      Delete
  2. süper bir bilgi. . Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler. Ama bilginin sahibi ben değilim.
      Geliyim hemen.

      Delete