Monday, December 1, 2014

1 Aralık (eksi 29)

Yeliz'in şükür vesilesine ben de son bir ay 30 şükür ile katılacağım. Çünkü bu sene çok çok kötü, çok bok geçti. Gerçi benim yıllarım fangşuaya göre başlıyor, bitiyor. Dolayısı ile bana yeni yıl Şubat'ta gelecek. 

2014'e bok atma, çemkirme, ağzımı berkitmelerimi daha sonra toplu ve görselli yapacağım. Öncelikle, senenin sonundan önceki iyi şeyler; malum geri bildirimin eski kuralı sandviç yöntemi (ki yenisini öğrettiler de öğrenemedim).

Bugün sanırım 1 sene önce görüştüğüm bir kişi ile buluştum. 1 sene öncesine göre, (ki beni tanıdığı 5 sene öncesine göre çok kötü olduğumu ve göründüğümü söylemişti) çok iyi görünüyormuşum. Yanına zıplayarak gitmem bu kararında etki etmiş olabilir. 38 yaşında kırmızı paltolu bir kadının zıplaması oldukça salakça görünmüştür, eminim. 

İşimde, hayatımda daha mutlu olduğum doğrudur. Buna bir şükür çekelim. Şükran!

Bir de biraz önce postahaneye gittim ve koca bir zarf yolladım. Hafta sonunda inanılmaz hareketli ve keyifliydim ben; dolayısı ile ürettikçe ürettim. Ama evde iki çocuk vardı Pazar günü. O biraz sekteye uğrattı. Bu hafta içi yapabildikçe yapıp, kartpostallaşma olayına girmeyi planlıyorum. 

Bu üretim sürecime girdiğime ve beni sokanlara da şükranlarımı iletirim. Minnettarım.

Benden yılbaşı kartı + sürprüz almak isteyen 25 Aralık Noel akşamına kadar mum diksin. Adres içeren yorumları yayınlamıyore.

Sevgiler,


Not: Yurtdışı kargo yapılabilin.

8 comments:

  1. Ovvvv hemen yazdırırım kendimi yılbaşı kartına!

    ReplyDelete
  2. Ay ay kıpır kıpır kıpraşık Aralık geldi. Postacımın iyi çalışması için duacıyım, tembel ve adi bir postacım var, sürekli sigara içip geldiği nadir zamanlarda dumanı suratıma üflüyor. 2015'den dileğim yeni bir postacı. İkinize de el sallayıp kaçtım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de el salliyorum!
      2015 dilegine de katiliyorum.

      Delete
  3. Ben de istiyom katılmak ama kaçırdım galiba, nedir bu işin aslı? bana deyiverin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadece adres veriyorsun. Kimseyi kimseyle eşleştirmiyorum. Kendi yaptığım bir şeyler var, onları da kartın yanına usulca ekliyorum.

      Delete
  4. Replies
    1. Değiştiyse evet.
      Ancak senin durumunda biraz farklı bişiler olacak. Sen kart bekleme yani :))
      Biz de J Teyzeyiz burada hani!

      Delete