Sunday, December 14, 2014

13 ve 14 Aralik (17 -16)

Cuma aksamustu ogrendim ki, aracin muayene vakti gelmis. Oysa ben daha bir senem var zannediyordum.
Randevuzu aldim internetten.
Cts gunu de, Ank'da tanidigim herkesle yol tarifi icin telefonda konusarak gecti. Ulus uzerinden gidecektim ki, protestonun yolu kapattiracagini dusunmedigim icin geri dondum.
Neticede, sinir harbi ile ulastim hedefe.

Ancak, numara almak, sogukta beklerken, zorla iceri sokulmak, kaputun altinda kalmis yapraklari temizlerken ikaz edilmek her bir adim bir deja vu idi. 

Yukaridaki de, aylardir yikanmayan aracimin kaputundaki yaprak izleri. 

Ilgili kisi tipki amcam samimiyetinde, 'Jardzy, arabanin hic kusuru yok, hadi' deyince, kagida bakmadim. Actim koltuk isitmami, donmus durumdaki ardimi cozmek uzere yola ciktim.

Acisiz degil de az acili gecen bir muayeneye daha tesekkur ederiz. Bir daha yasamamak icin evlencem, karar verdim. 4ncu muayeneyi cekemicem.

Bugun kagida bakarken de, kisa huzmelerde yon sapmasi yuzunden hafif kusur vermis, bir de aracimi yuk araci yazmis. Adamlarin yetkinlik sorunu oldugunu fark ettigimden, egzosu yaptirmadim. 

Gun icinde oyle kartlar yaptim ki, icim rahatladi. Ancak iki gun sehir disi gibi bir yerde olacagim icin pttye henuz gidemiyorum!

Biraz daha bekletecegim. 

Bu guzel h.sonuna da sukran. Aradigim arkadas niteliklerine 'Ank'da arac kullanabilen ve yollari bilen' ekliyorum.

2 comments:

  1. İyi bir GPS, kötü bir dosttan iyidir diyelim, atasözü olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yolda 4 kere durup gps ayari yaptim. Gpsin de hayirlisi hemsire!

      Delete