Monday, December 15, 2014

15 Aralik (15)

Yazarken aklima geldi.
Bugun annemle babamin evlilik yildonumu. Cogu sevgilimin yas gununu, arkadaslarimin olum tarihlerini hatirlamam, bu kalmis bir kosede.

Bugun arabali gitme-gelme gunumdu. Radyoda dinledigim ilk sarkinin sevdigim bir sarki olmasi, harikaydi.
Simdi o berkittiginiz agizlarinizi duzeltin. Zira sarki Milli Vanilli 'blame it on the rain'. Bu sarkinin karsima cikma olasiligi nedir ki? Ama haftada en az 2 kere dinlerim.

Keske sarkidan fal tutsaymisim, ehehe

Bugunun esas sukur vesilesi, arac kullanmayi bilmeyen bir ulkenin en kotu arac kullanan gruhu icinde arac kullanmak zorunda kalmadan ise gidip geliyor olmamdir.

Ayrica, sinyalsiz onume lap diye cikan 06 ffa bilmemne plakali adami korna yerine selektor ile ikaz ettim. Kenara cekip bana bakti ve pesime takildi.
Bildiginiz taciz edildim.

CBnin terbiyesiz soforleri bile boyle yapmamislardi, zira serit degistirirken onlerinde buluvermislerdi beni.

Her hali ile trafik berbat. Su kentte kaldigim kisa bir sure boyunca trafige az maruz kalmamin serefine, bu gece bir kadeh beyaz sarap!



10 comments:

  1. O şaraptan bir yudum annene ve babana gelsin..
    Ömürleri uzun, sevgileri daim olsun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok, o yudumlar bize gelsin. Ayrılar zira.

      :)

      Delete
  2. selektörü görünce göz kırpıyorsun sanmış abi. korna çal, hatta küfür et bir dahaki sefere :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arabada bir tahta bir de elektrik kablosundan iki sopa var.
      Aslında kullanabilirdim. Küfrü bıraktım, temiz bir insanım :P

      Delete
    2. Sakın ha, ikinize de aman diyeyim trafikte çok maganda var ve bunların çoğu silahlı, Bursa'da daha geçen sene selektör yaktı diye çekip vurdu itin biri adamı. Bunlar bela arar, benim de kaç defa başıma geldi, biri resmen önüme önüme kırdı, araba atik olmasa durduracak ne yapacak belli değil. Aman yani hiç göz teması kurmadan direkt devam..

      Delete
    3. Bugün normalde 30dk'da gideceğim yere 1,5 saatte gittim, nedeni de Münih'te iki otobüs birbirine girmiş. Geçerken baktım biri "Yazıcıoğlu" diye bir Türk firma.. Of yani.

      Delete
    4. yok ben çok sakinim trafikte. niyeyse pek sinirlenmiyorum. yanımda oturan sevgili bazen diyor "kornaya bassana, şu adama bi selektör çaksana" diye... aklıma bile gelmiyor benim.

      Delete
  3. Ceren!
    Hayatimizin gasp edilmemis hicbir alani kalmadi

    ReplyDelete
  4. O trafik bizim bu dünyadaki sınavımız, bunu atlattık mı ahirette rahatız...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe

      ben çok zorlanıyorum. o zaman cehenemdeyim.

      şuna bir bakınız:

      http://www.newdesigntshirt.com/products/square/1408135.png

      Delete