Tuesday, December 9, 2014

8 Aralık (22)

Dün gelen kart ve hediyelere, bunları yollayanlara şükürler olsun.
Elim kolum dolu iken beni eve bırakmayı teklif eden arkadaşa şükürler olsun.

Saçımı şöyle kazıyalım mı? diye sorduğumda, idrak etme sürecini kolay yaşamak için beni oturtan ve sonrasında istediğim kesimi yapan kuaförüme şükürler olsun.

Berber lanetini yendim. Son iki seferdir saçlar beklediğimden iyi çıkıyor. Şükürler olsun! 
Ben kuaförde iken saç boyatan iki kadının da bana arka çıkması müthişti. Berberi onlar ikna etti denilebilir. 

Twiggy, kafanın tek taraflı kazınmış hali ile ilk ortaya çıkan kişiymiş. Kuaförümün yaşı ancak bu kadar geriyi bilecek büyüklükte. 
Twiggy'i de çektiği acılar ile bir kez daha hatırlıyor ve sevgilerimizi yolluyoruz.



10 comments:

  1. Süper süper küçük ama etkili haberler bunlar insan hayatı için ;P
    Şükürler olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))

      bunlara tutunmak zorundayız. daha büyük ölçek hayatta iyi şeyler yok.

      Delete
  2. böyle anlık yazılarını seviyorum.yokmuş gibi görünse de büyük şeyler var içinde.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. küçük nesneler büyük mutluluklar!

      Delete
  3. Hayatımızı değiştirmeye saçımızdan başlıyoruz mu ki? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, ilk adım tamamlandı.
      İkinciye geçtim :)

      Güzel şeyler oluyor Ceren.

      Delete
  4. Sevgili J, bu kadar kısa mı kestirdin? bende her an dellenebilirlim :P

    ReplyDelete
  5. Sevgili Ahucum,

    Saçlarım küt. Sadece altları. Açıkken hiç belli olmuyor.
    Hamile iken saç kesilmiyor diye biliyorum ben :))
    Sabret.

    ReplyDelete
  6. artık çok geç bi kaç kere kestirdim bile :P de radikal değişiklikler değildi :)

    ReplyDelete
  7. Ben de topladım saçımı artık. Cuma saat 17:00!
    İçimdeki rakır şimdi Kızılay sokaklarında, içmeye gidiyor!!!
    \m/ \m/

    ReplyDelete