Friday, December 12, 2014

Ama arkadaşlar çok iyidir!

Çok heyecanlandım ve sevindim, hemen yazayım dedim. Bu hissiyat kolay geçmez ama ah çok güzel ya.

Biraz önce şahsiyetli telefonum çaldı. Kayıtlı olmayan bir numara, ki pek numara kayıtlı değil makinada. Hem iki hafızası var, kendisi karıştırıyor numaraları hem de sadece banka görüşmelerimde kullanıyorum. Bir de alışveriş merkezindeki dükkanlar sms atıyorlar falan sağolsunlar. Ah evsahibimi unutmayayım.

Kenarda duruyor öyle. Arada şarj ediyorum. Off ne konuşasım varmış. Kardeşimin evliliği ile aynı yaşta. ehe

Açtım telefonu, karşımda biri ingilizce konuşuyor. "Beni hatırladın mı?" deyince tak!

Ben yine seneler evvel Dkl'de yaşarken, iş yerindeki dedikodular vs yüzünden, erkek arkadaşımla da ayrılmıştım o zamanlar, yemeklere hep benden yaşça büyük arkadaşlarımla giderdim. Yazmıştım bunu önceden. Ama yine bulamadım. Eski yazdıklarımı bulursam zaten fena olacak. 

Sürekli tavuk yerdik yemekhanede. Yemekten sonra da, benim h.sonu şehre inip, Amerikan Pasajı'ndan satın aldığım purolardan içerdik. Diş etlerim çekildi böyle böyle. Bu benden büyük saygıdeğer arkadaşlarım bana gençlikte yaptıklarını anlatırlardı. Günlerim o kadar eğlenceli geçerdi ki. Altıma işemeden iyi kurtarmışım.

Bir tanesi Ankara'lı zaten. Kendi döneminin en hızlılarından. Erkeklerin zihnini onlar sayesinde okuyabiliyorum. İkisine de şükürler olsun.

İşte, arayan Ankara'lı büyüğümmüş. Ay ağlayacağım. Öyle sevindim ki! Doğu Anadolu'ya gitmeden önce kaybetmiştim numarasını. Dünya küçük. Ortaokul arkadaşımdan almış numaramı. 

Ya, ben bu konularda hayırsızımdır. Çok eleştirdi beni kendisi zamanında. Haklı. Ama arkadaşlar iyidir, hem de çok iyidir.

Tam da arkadaş bulayım diye internetlere ilan vermeyi düşünürken...

Cidden bunaldım yahu. Birlikte tiyatroya gidebileceğim, Ank'da vakit geçirebileceğim bir arkadaşa ihtiyacım var. Benimle longboard öğrensin. Arabasına atsın, gezdirsin (odtü harici bir yere lütfen!!). Hem ben Ank'da yol bilmem, hem araba kullanmaktan bıktım hem de arabamı satıcam!

Bu akşam bir aday ile buluşacağım. Bu akşam güzel geçerse, artık benim de bir arkadaşım olacak. Daha önce tanıştığım biri bu, endişe etmeyiniz.

Bir tanesi ile de sözlükten tanıştım. Arkadaşlık protokolü imzalamak üzereydik. Avukat çünkü kendisi. Ancak, sürekli içmeye gidelim teklifi ile olmadı o iş. Protokolde gönül işleri, ten teması yasak diye maddeler vardı. Büyümüş gözlerinizi küçülteyim. Yanlış anlamayın hemen.

Bana sigara içmeyen, eser miktarda alkol alan biri lazım. Keyfim yerindeyse, çok eğleniriz, yeminlen.

Bu da bir ilan olsun. Koluma girmek isteyen (mecazi anlamda) size uzattığım avuçlarıma mum diksin!!  Hem ben gezmeyi pek severim?! 
Tercihen erkek olsun. Çok kız arkadaşım olmadı benim. Sabırlı olamayabilirim kaprislerine. 
Saygıdeğer F.E. ne iyi ettiniz de aradınız. En derin sevgilerimle, J.

11 comments:

  1. sigara içmiyorum ama alkol miktarında eser seviyeyi kusura bakmayınız kabul edemem. ha bir de erkek değilim yav. izmire tayinini çıkarsan çok gezeriz bak garanti

    ReplyDelete
  2. İzmir'e gelebilmem için ilk aşkımla tekrar birlikte olmam gerekir.
    Gelemiyorum o yüzden. Acısı çok ağır.

    Ankara ziyaretinde beklerim, yolunu gözlerim. Her seferinde değil de, eser miktarı aşabiliyorum ben de alkolü, arada çok su içince.

    ReplyDelete
  3. ilana ben de başvurmak isterdim, tüh. nasıl geçti akşam?
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyiydi :))
      Bira ficisina dustum. Sarhos olma esigim yukseliyor ve sosyallesiyorum!

      Delete
  4. Hey Allah hayırlısını versin tez elden, düzgün insan, dost gibi dost kalmadı yahu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalan dostlar bizimdir!
      Kantitatif degil kalitatif yaklasiyorum.

      Delete
  5. Belki diyorum arkadaş olabiliriz kimbilir.
    Aslında yeterince arkadaşım var ve hayatımın insanlarla başı hoş olmayan bir dönemindeyim ama yazmak istedim yine de.
    Sigara kullanmam -vaktiyle arada djarum black içerdim ama o da geçti gitti-; alkole de tekiladan zehirlendiğim bir gece veda ettim, bu durumda alkol de.
    Gezmeyi severim ama çok zaman vaktim yok, iş çok çünkü.
    Arabam var, Ankara'yı çok iyi bilirim ve araba kullanmayı severim.
    Siklotimik bozukluğu olan insanlara benziyorum, siklotimik bozukluğum var mı bilmiyorum ama.
    Kafam çok zaman dağınıktır, bazen çok konuşur bazen çok susarım.
    Vefalı bi insan değilim galiba, ertelemekten böyle oldum belki de. Hayatım ertelemeler ve kaçışların özeti.
    Bir masal karakteri olsam asla pamuk prenses olmazdım.
    Böyleyken böyle işte,
    Arkadaş oluruz kimbilir?
    mine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deneriz en azından?

      Kriterler süper! Benziyoruz çok.
      Ayrıca birisi araç kullanıyorken, uyumam ben. Böyle saygılıyımdır :))

      Delete
  6. Ah ya nasıl da unuttum, erkek değilim. Sanırım mühim bir kriteri tutturamıyorum ama napalım, kısmet.
    mine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsun, şu an 3 kız arkadaş adayım var.
      ihihihi

      Kıskançlık, g*tümüzün kapladığı hacimi yarıştırmadığımız sürece kadınlar da arkadaştır!

      Delete
    2. Belki kendimizin seksendısitisi oluruz?

      :)))

      Delete