Friday, December 5, 2014

Anlayamazsiniz

Kediseverler, gelin beni dovun isterseniz ama ben sadece anlayis istiyorum.

Bugun konferans salonunda sarjim bitti diye, prizimolan en arka koltuklardan birinde oturuyorum.
Miyav.
Acaba kafayi mi yedim diye dusundum. Dinliyorum. Yine miyav. Yine. Yine. Baktim kimseden tepki yok.
'Bu ses telefon sesi ki, yoksa kedi mi var?'
Insanlar arkaya donup, bana bakip gulduler.

Kedi miyavladi.

Kedisever kadinlar, 'ay yazik' dediler ama kediye zarar veren yoktu. Kadinlarin bu acinasi hallerine erkekler icgudusel olarak harekete gectiler. Koltugun arkasinda kedi bulundu. Kocaman bir kedi. Uzakta.

Ben o dusunceyle kaskati kesildim. Tuylerim diken diken oldu.

Korktum.

Cunku ben kediden korkarim.

O ifademi goren insanlar once bir gulduler. Baktilar saka degil. Korkuyorum evet!!!1 

Kedi o kadar ilgiye firlamis yerinden. Bir onceki siranin onunden gecerken insanlar koltuktan korkarak kalktiklari icin bir meksika dalgasi olusturdular. Ben de onlara guldum.

Gun gelir devran doner. Sonra kedi benden uzak ama benim koltuk siramin altinda birkac miyavladi. Sesi kesildi. Gitti belki de.

Ben de kulaklarimin bu kadar hassas olmasindan oturu, oradaki meslek grubuna ait olmamakla suclanip, ustune takdir edildim. 'Nasil duydunuz, ne kulak varmis'

Kediden korkuyorum ama esas su dengesiz, anlayissiz insanlardan korkmam lazim.

Neyse, siz bari anlayis gosterin. Bir kadina fare neyse kedi de bana o. Bilincaltima inmek isterseniz, gosterdiginiz deri koltuga uzanir, hipnotize olurum. Sorun degil. 

Ay ne cok sey olmus bugun. Derleyip toparlayip yazayim.

Ha sukur vesilesi: Ist'a her geldigimde burada deprem olacak ve olcegim diye dusunurum. Bu sukru ancak donunce tamamlarim.
Mick

6 comments:

  1. Anaaa, şaşırdım ya. Kediden korkabileceğin hiç aklıma gelmedi :) Ama olaydaki anlayışsız ve dengesiz insan modelini çözemedim ben. Ne yaptılar ki sana, kediyi üstüne mi fırlattılar? Yoksa sadece korkmana güldükleri için mi kızdırdılar seni. Bilinçaltına inmek istiyorum ama ben deri koltuğa değil, çivili yatağa uzatacam seni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urperirim cok fena. Valla senelerce Alice Cooper dinledim, civili yataga da gelirim. Eheh
      Ben kediden urktukce dalga gectiler, boynumu buktuler, suratima kedi soktular :((((((

      Delete
  2. ben de!! korkuyorum yav tüylü her hayvandan korkuyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kardiiiishiiimmm!
      Kendi kopeklerimden bile korkmuslugum vardir,

      Delete
  3. Kardeşimle tanıştırayım birlikte korkun, onu da hiç kimse anlamıyor: "Aaa bişey yapmaz ki kedi, minicik kediden niye korkuyorsun ayol?" Anlatamıyor kız derdini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lutfen tanisalim ve ortak bir bildiri hazirlayalim kendisi ile Sevgili Leylak Hanim. Kucukken kudpcuk bir kedi seviyorduk 3 kisi. Karnina dokunmak bana kalmis. Kirkir sesleri de urkutur. Cok da denedim arami duzeltmey olmuyor.

      Delete