Thursday, December 11, 2014

Atanmak

Farkli bir evsahibine sahibim. Ust katta yasiyor olmalari ayri bir farklilik. Daha once yakinmisimdir, kendisi emekli muzik ogretmeni olmakla birlikte 24 saatlik gun icinde kafasindaki besteyi taktak kafama vurarak gurultu yapmayi seviyor. Gurultu oldugunu bilmiyor tabi.
Gecen sene ozellikle cok sinirleniyor idim.
Telefonlar, mektuplar...
Neyse ki yazliklari var ve surekli birlikte degiliz. Bu apartman hayatlari da boyle biliyorsunuz. Iciceyiz. Kim kiminle konussa duyuluyor. Hele bir de banyodan!!

Iste bu cift bu sene de gitti yazliga. Her bayramda bana sms atar ev sahibim. Bu sefer de ben attim. Cunku celp gelmis. Posta kutusu uzerindeki etiketten bahsettim.

Smsten sonra telefon geldi. Celbi yazliga gondermem istendi. Sansima Ank'daydim yolladim.

Oyle bir iletisime basladik. Ben kendilerinden ozur diledim. Ilk sene bu kent ve insanlari, is yerindeki huzursuzluk vs, huysuzlugumun dorugundaydim.

Sonrasinda cok kiymetli bir insan oldum. Cok iyi bir insan oldum. Gunluk hayatimda iyi olmaya calisiyorum elbet. 

Ama smsler 'saygideger hanfendi jardzy hanim'lar, her sene yapilan yazlik davetini tekrarlamalar.
Biz geliyoruz diye haber vermeler. Cagatay beyin ruhu saad olsun, ikramlar.

Cok guzel masallah.

Ama en son, apartmandaki oy yuzdesi yuksekmis kendisinin, apartman toplantilarinda kendisi yerine vekaleten beni atayacakmis!

Ohh yeah! 
Apartman bahcesine otopark yapilmasi konusu var. Ben istedigim karari onun adina verebilirmisim.

Park cok sorun oluyor ancak bahcedeki 4 agac ve iki bahce kapisini saran gulleri dusununce arabayi satmaya karar verdim. 

Ret oyu kullanacagim.

Bir de bir ara su atamayi islatalim!
Kendime koydugum hedefler farkli yerlerden geliyor, ona yaniyorum.
Sirket adina plaket aldim mesela, sponsorluk plaketi! Cunku sirketin temsilcileri pavyona mi ne gitmislerdi. 

Bir hedefimi yerine getirdim de, odulumu alamadim. Onun yerine boyle seyler falan. Bunlar da guzel. Olsun.

8 comments:

  1. Ne ataması, nereye atandın, kim atandı :)

    ReplyDelete
  2. Apartman toplantılarında ev sahibimi yüzde çokbişi oranında temsil etme görevine atandım!!

    İlk toplantıya birlikte gideceğiz ve beni takdim edecek. Mason toplantısı gibi ayol, çok heyecanlıyım. ehehe

    Beyaz şarap benden!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apartman toplantıları çok tiksinç oluyor ya :) Ben normal kat sakini olarak dahi katılmak istemezken, yönetici olmak, ıyyyh :)

      Delete
  3. Günümün güzel başlamasına, nedendir bu yazı...15 yıldır eşimi zorla apartman yöneticisi yapmaya çalışan komşularımız var, eşim her toplantıdan kaçıyor, yakaladıklarında ise" kaçarın yok seneye mutlaka yöneticisin" diyorlar.
    Hiç bitmesin şükür yazıları, mümkünse günde bir kaç kez olsun...

    ReplyDelete
  4. Sevgili Ayşe!!!
    Sen de başla.
    Aslında çok var şükredilecek de, hepsini yazamıyorum. Sabah saçımı taramak zorunda olmamak bile bir vesile!!

    Yöneticilik çok pis iş yahu. Ona girişmem hiç. Ama girişsem, apartmanda sabah 07:00'de koşarak merdivenleri inen liseliyi kıstırırım. 3 kat aşağıdan müzik sesini bize duyurabilen o kadının saçlarını yolarım, ev sahibinin tıkırdayan parmaklarını birbirine yapıştırırım :))

    ReplyDelete
  5. Kitapsız Kedi,

    Yöneticilik değil pampa ya.
    Oy oranı yüksek bir katılımcı. En kötü işlerden biri bence de toplantılar. Zaten ironikti yazı ama çok heveslendim gibi oldu.

    Ben işte atama beklerken, ev sahibimin vekili olmak da nedir ö_Ö

    Ayrıca vekalet vereceğini söylemeden önce benden bir toplantıya katılmamı istedi, katılmamıştım :)
    Konu bahçe olacağı için, gitçem mecburen.

    ReplyDelete
  6. Paran çoksa kefil ol, işin yoksa apartman yöneticisi ol. Muydu? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe
      Neyse ki o asamada degilim. Toplanti tarihini de ogrensem iyi olacak.

      Delete