Tuesday, December 30, 2014

Başlangıç...

Hayatım boyunca, bir sihirli değnek bekledim. 
Her şeyi arkada bırakıp, bir başlangıç yapabilmemi sağlayacak bir sihirli değnek. 

Bu yaşımda artık gördüm ki gelmiyor o değnek. O değneğe sahip olabilecek, evini, yurdunu, su bardağını değiştirebilecek insanlar olabiliyormuş ama onların da ülke üstü bir ünvanı ve serveti oluyormuş.

Dolayısiyle, vazgeçtim bu sevdadan. Ama yine de bugün olanlardan sonra yine bir başlangıç ümidim var. 

İnsan 27 senedir beklediği şey ile ilgili ufak da olsa bir email alınca, sevinçten çıldırabiliyormuş. 

Buna da şükür. Daha fazlası olmayacaksa bile, bugün olanlara da şükür. Bu bile yeter yeminlen.

4 comments:

  1. 27 sene mi? Umarım daha da iyi haberler için bir başlangıç olur bu güzel haber. Sevindim senin adına.

    ReplyDelete
  2. Sihirli değnek 2015 in bir yerinde saklanıyor, çıkacak ve yıllardır görünmemiş olmasının acısını çıkaracak eşek sudan gelinceye kadar dokunacak...umut ediyorum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de umut ediyorum. Senin için, Yunus için, kendim için, ülkem için...

      Delete