Tuesday, December 23, 2014

Fotoğrafçı: Tito Mouraz

Ay ben aşık oldum. Benden gençlere tövbeğ etmiştim ama bu farklı yah.
Ah ben neden ofislerdeyim?
Neden topuklu ayakkap, deri etek içindeyim?
Nerde kaybettim tomboyluğumu? Üzerinde ismim kazılı siyah Gerber çakım nerde? Nerede bıraktım maglite fenerimi?

Nasıl mutsuzum, nasıl. 
Nasıl leş beş bir mutsuzluk omuzlarıma çöktü. Mutluluğumdan beslenmek isteyen, aç kalır.

En beğendiğim seri: Open Space Office oldu. Tito, I love you?

Nerde Benjamin? Nerde fotoğraf tutkusu? Ben şehirlere dayanamıyorum. Çok üzüldüm, bedbaht oldum. 
50 faktörü kremlerimi sürüp, uzun kollu uv filtreli gömleklerim, uzun konçlu çekme botlarımla dışarıda olmalıyım.

Out Doors | At Home

Seneye dileğim bu olacak.

Şu alttaki de benim çektiğim fotoğraf.
"Tito, this I photo"
ehehe "very fine I speaks English!"
Burası Yozgat. Yemin ederim. Kimse inanmaz. Yozgat'tan böyle şeyler beklemiyoruz millet olarak ama öyle işte.

Tito, let's make a pledge and do outdoors photo hunting together sometime soon? soon pls...

ühühühü

4 comments:

  1. Ah Jardzy, bir de benim çalıştığım yerde, benim çalıştığım kişilerle olsan ne yapardın acaba? Tabi kişilik meselesi biraz da bu işler, bence de sen ofis insanı değilsin. Dağa, bayıra sürcen sen kendini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dağdan geldim zaten döne döne :(((

      Delete