Wednesday, December 17, 2014

Güzel günler göreceğiz çocuklar güneşli günler

Tüm bu ahval ve şerait içinde size güzel bir haber vereyim. Ufak ama mutlu eder umarım.

Şimdi döndüm pttden ve 12 adet zarf bıraktım kendilerine.

Hadi bakalım, motorları maviliklere sürmek dileğiyle.

Benim de bu sene çok gezmekten midir artık, kaldıramadığım popomu kaldırabilmiş olmama şükredelim. Yine de eksik kaldı bazı zarflar. Onu da bu yılı Atlas gibi sırtımda taşımama verin.
Fotonun sahibi

Ne kötü bir insan oldum ben bu sene yahu! Bazı sözlerimi tutamadım, bazılarını çok geç tuttum.

Mahcubum. 

Mesnevi ilk cilt terkim ama bana yapılanları da göz ardı ettim bazen. Level atladım.

Bunun muhasebesini daha sonra yapacağım. Son ayına teşekkür edip, darbesini böğrümde yumuşatıp çakıcam 2014'e.

Bir gitsen... ah bir gitsen...

Size, Massive Attack - Mezzanine fulalbüm hediye ediyorum.
Teardrop da bana gelsin, damla damla.


No comments:

Post a Comment