Wednesday, December 24, 2014

Japonlar Yapıyor Ağbiii!

Araba ile eğitime giderken geçen gün, ısıtmalı koltuk tam kıvamına gelmişti ama direksiyondaki parmaklarıma soğuk gelmişti temas.
Yahu neden direksiyonlara da ısıtma koymuyorlar diye içlenmiştim. Çobanlar abalarına şükrederken!

Bugün sabah da, nereden aklıma geldiyse, Doğu Anadolu'daki yaşamımın konteyner içinde geçen süresinde, banyonun ve dolayısı ile tuvaletin ne kadar soğuk olduğunu düşündüm; ayrı bir ısıtıcı koyduğumuzu alanı ısıtmak için. 
Bir de evde yaşarken ofiste bana özel harici tuvaletim, sürekli suyun donması vs aklıma geldi.

Ahh, bugünlere şükür. Şu an kattaki tuvaletimiz benim istediğim hijyen seviyesinin altında ama daha kötülerini de görmüştüm. 

Sonra o içinden çıkılmaz soru: klozetin oturduğunuzda (ısıtıcı olmadan) ısınmış olması mı iyi, olmaması mı?
Biraz önce başka bir ofiste, bana yer verdiklerinde koltuk ısınmış olduğu için, bir ayağımı altıma alarak oturdum da, yer veren adam bozuldu, iyi mi?!
ehehhe

Ben soğuk ama daha yeni kloraklanmış silinmiş bir tuvaleti tercih ederim, her koşulda. 

Neticede insan evladı ne zaman mutlu olur? Ne koşullarda?! 

2 comments:

  1. bizim iş yerinde düğmesine basınca laylonu dönderiyor... o yüzden çok sıcak olmamak kaydıyla ben kabul edebilirim ahhaha :D neye şükrediyoduk bunda kaçırdım ben! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oha!
      Ben de çalışcam orada.

      Burada eski donuk sulu tuvalete girmediğime şükrettim.

      Delete