Sunday, December 28, 2014

Mohawk veya Yankee

Cuma aksami sirketin yilbasi yemegi vardi. Bu sene eglendigim sanirim 3ncu gundu. 
Gidip gitmeme konusunda kararsiz kaldiktan sonra, neden gitmeyeyim dedim. Kaslarimi duzelttirdim. Ve kuaforume gittim. 
Sacimi istedigim modelin ciktisini alsam da unutup, kaybettigim icin yine telefona sigindim.
7 foto gosterdikten sonra artik kuaforumun ikna oldugundan emin oldum. Bu sefer bana aciklamada yardim edebilecek kimse de yoktu. Once trasimi oldum. Uzamisti kenarlarim.
Sonra da iskence basladi. Bana degil, kuaforume. Adini bile bilmedigim dissiz kuaforum. Minicik saclarimi kivirirken artik yoruldu ve dinlenmeye kacti.
Ben fon isisi ile yanan sac diplerim haricinde heyecan doluydum.
Model mohawk. Ama kuaforun buyugu, ki gecen sefer bu kisa kesimi Twiggy yaptirmisti ilk diyen, bu kesimin adinin Yankee oldugunu iddia etti. He dedim oyledir, ben de eve gitmek istiyorum. 1 saat surmustu cunku. (Bkz:yankee go home)

Yilbasina tavsiye ederim zira bu sene yine trendsetter yaptim.
Mekana girince de buyuk begeni aldim. Ohh yeh.
Gece kokteylle basladi. Kapilar acilinca yer kapmaya kostuk. Ya evet. Buna inanamiyorum ama sanki sincan metrosundayiz. Kapida birikip, o chic giyimli kizlarin neft yagi surulmus atlar gibi masalara saldirmalari cok komik. 
Biz de masa kaptik. Icmeye devam ettik. Kokteyl kadehimi de iceri getirdigim icin ve surekli de garsonu cagirdigim icin, iki kadehle icmeye basladim.
Arka masalardan birindeydik ve dolayisi ile mekanin dogu yakasina hakimdik. Konusma yapilirken kahkah kihkih masa altina girerek guldum, dalga gectim, yorum yaptim. Sonra adimi duydum!!!
Dersi kaynatan ama sozluye kaldirilan pich gibi, beni kursuye cagiran kisiye 'ne istiyorsun benden? Ne istiyorsun?' diye soru soruyor olsam da, kimse birsey diyemedi zira onlari da alikoyuyordum.
Kursuye gidene kadar beni secen kisi 'kizim senden baska kim konuscak tabi, cik konus' dedi. Konu da maalesef bu sene gerceklesen 319+ kisinin olumu. Kursuye gidene kadar kufretmeme kararimi bozup, agzima geleni soyledim kendisine. 

Cok kisa bir konusma yaptim. Bir yandan da gnl mdure bakiyorum cunku benim bu tur konularda unvan tanimaz oldugumu bildigi icin o da benim gozumun icine bakiyor. Bir kere holdingden yonetim kurulu uyesi gelmisti de beni sehir disina yollamisti. Ve gecede o kisinin bir alti da vardi. Holdingten 3-5 kisi geceye gelmislerdi.
Edebimi bozmadim ama. 

Konusma sonunda herkese iyi eglenceler dileyip, 'eller havaya' demistim ki, orkestra yerinde degildi. Baktim yoklar, ben ellerimi kaldirip masama donerken, yan masalar ellerini kollarini kaldirarak alkisladilar da rahatladim azcik. 
Masaya coktum ama arkadasi uzaktan tespit edip, parmagimi salladim. Cikista bekle dedim.
Sonra geyige devam. Ilk dansi yapan da biz olduk tabi. Sirkette ve Ank'da bir hedefim artik olmadigi icin ne kazinmis saclarim ne de kiyafetim hic umrumda degildi. Ilk dansi da ben yapabilirdim yine. 

Sonra eller havaya basladi. Eh tabi sirket Ankarali olunca Ank'nin Baglari calana kadar tepindik. Gercekten tepindik.
Bir ara pistte elimdeki bos kadehi unvani en buyuk ve kadinlara duskunlugu ile bilinen kisi aldi. Ben basima gelebilecekleri bildigim ve yine de edebimi bozmadigim icin, 'ben gidiyim su iciyim' diye sivistim. Yoksa var ya sirkete genel mudur olabilirdim yani 2 ay sonra!
Velhasili cok eglendim o gece. Bir ara gnl md ile pistte karsilasinca, 'yanlis yaptigim bir sey var mi' diye sorma geregi duydum, cunku bazilarimizin varligi bile ona tehdit. 'Yoo devam et' dedi. O da sarhostu. Hepimiz sarhostuk.
Gecen sene gecenin konusu olan kizla fazla dalga gecmisim, bu sene de benim basima geldi. O da iyi kivirmisti. Ben de iyi toparlamisim. Oyle dediler.
Evet cumartesi gunu bir onceki gece yapmadigim patavatsizliklarla isten henuz atilmamis olmama ve bedenime aldigim zehri bol su ve uykuyla atabilmeme sukur.
Bugun de dustan cikip da hala tenimde kalmis olan dus jelime sukurler olsun. 
Az kaldi, cok az.

Not: Ank'nin Baglari'nin sozlerini hic okudunuz mu? Aslinda cok aci sozler. 
Ben 'buklum buklum yollari' kismini, 'suklum puklum kizlari' diye degistiriyorum. Nedenlerim var!!!

8 comments:

  1. İtiraf: neft yağı sürülmüş atlar kılığında kızlar gözümde canlandı, bayağı bayağı sesli güldüm.
    Genel müdüre sevgiler. İçmesin fazla.
    Neşeli ve Ankara'nın içlere işleyen soğuklarından uzak yıllar olsun o zaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe ama öyle gülünecek kadar kömikıllar.

      Hepimize iyi yıllar olsun. Soğuk olsa da kabulüm!

      Delete
  2. :) çok eğlendim. Çok çılgınsın sevgili J.
    Saçlara bayıldım...
    Bu arada kartım geldi çok çok teşekkür ederim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay Ahu, bana mail adresini yolla nolur!

      Sana bugün kargo yaptım. Takip nosunu istersen yollucam. Ne gizemlisin yav :))) Artık telefon açıcaktım aheahrsherhe

      Heh, ben de çok eğlendim. Şimdi yılbaşında ne yapsam böyle olmayacak.

      Delete
  3. Replies
    1. yee haww!

      ay içimdeki öküzün zincirini keseyim:
      valla o gece aşırı sarhoş olmadım, yaptığım ve söylediğim her şeyi hatırlıyorum.
      dağıtmadım, kendimi rezil etmedim.
      ama bu yaptıklarımı kötü gözle anlatınca ayyaş, sapkın biri olabilirim.
      beni öyle bir duruma düşüren ve kötü niyetli kişilere anlatan eski arkadaşımı da tüm gönlümce Allah'a havale ediyorum.
      Okuduklarını böyle düşünenleri de.
      :)

      Delete
  4. saçlar için demiştim:)
    çılgınları severim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biliyom.

      sadece fırsat kollamıştım :)

      Delete