Friday, January 9, 2015

Beynim Çekti Çünkü Berem Yok!

Ya, şikayetim yok soğuktan. Yeminlen.

Dün öyle bir dereceydi ki benim için, ideal. 
Gittikçe kutup insanı oluyorum. Senelerdir kış uykusuna yatayım isterken, ayılaşma kısmı gerçekleşiyor, soğuğa dayanıyorum.
Hatta, kıyafetlerimin üst üste gelmeyip, tenimin bir parmak ucu kadar bir bölgesi açık kalsa, boğazım acırdı eskiden.
Şimdi olmuyor!! 

Ayı mı oluyom, domuz mu bilemicem ama bir değişim var.

Bir tek iki sabahtır işe gelirken alnım soğuyor. 
Dolayısı ile beynim büzülüyor. 
Beynim çekiyor. 
Küçülüyor. 
ahaha
İşte sabahları işe gelmeden evvel beynim böyle küçük ve sevimli hale geliyor.

Çünkü berem yok. Aslında var ama sevmiyorum pek. Ve kürküme uymuyorlar! ehehe Dolayısı ile berem yok, tamam mı?

(Sahte kürk ama bak Kitapsız Kedi

Sabah atkısını alnına sararak yürüyen ve püsküllerinden önünü görmeyen bendim. Çünkü söyledim ya, beynim çekmişti.

Ha bir de haber aldım Betül'den ;)
Karşıyaka'da süs havuzu donmuş gençler. Dünyanın sonu geldi, sonu! 

yiahaha
çok şükür!

10 comments:

  1. Süs havuzunu boşver, donmuş dere gördüm İzmir'de bugün ben.

    ReplyDelete
  2. Hmmm. İşiniz zor epey.

    İnce ama kat kat giyinmeyi öneririm. Bir de bere :)

    Sana bir örgü modeli buldum ama görselini bulamıyorum henüz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla mı, kolay olsun ama, ben hiç bilmiyom örgü, başlangıç seviyesinde bişi olsun.

      Delete
  3. Ziyadesiyle kolay.

    Mail attım :)

    ReplyDelete
  4. Örgü modası başladı bayanlar, burda klüpler falan var..
    Ama ne yorum yazacağımı unuttum yaaaa, hay Allam, beyni asıl çeken benim falan mı diyecektim acaba..?
    Ha tamam diyecektim ki Bursa gündüz -7 idi ben dönerken, Münih 12! Birşeyler ters ama ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ormek istiyorum.
      Stres bugun bitti. Pelte gibiyim. Bugun tum gun kar yagdi.

      O Almanya'ya soyle onu arkasi oylanamasin! Gecen sene mayista donmustum ben yah!

      Delete
  5. Ahaha beresiz ama mıtlı kalakter =)

    ReplyDelete
  6. neea?! süs havuzu donmuş muu??
    kesin okulları tatil etmişlerdir o zaman :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla habercim ogretmen ama sormadim.
      Dunyanin sonu geldi, sonu :))
      Yasima uygun tepkiler vermeliyim. Ehe

      Delete