Thursday, January 8, 2015

Böğrümde Bir Karayolları Graderi ile Bir Dekan Oturuyor

Hep Vali'yi suçladınız da Karayolları'na hesap soran olmadı?!

Dünden önce yine eve gelmiş, üstümü çıkarmış kalorifer peteğinin dibinde oturuyordum. Üstümü giyinmem lazım ama üşendim, haberleri seyrediyorum.
O mavi tişörtlü fotoğrafını gördüm, ki haberden haberdar idim. İlker'i görmemiştim.
A! Başladım ağlamaya. 
O zamandan beri aklımda bu çocuk. Allah rahmet eylesin. Akşam aklıma geliyor, haberlerde cenazesi çıkıyor. Sabah kahvaltıda aklımdan geçiyor, yine haberlerde. Kocabeyoğlu Pasajı sabah ben her geçtiğimde boş iken, bugün yine aklımda İlker, iki kadın çıktı önüme. İlker'den bahsediyorlar.
Böğrümde Karayolları'na ait en büyük iş makinası olan bir grader geldi oturdu işte o günden beri. Sevdiğim erkekleri bu kadar düşünmedim ben. Yemin ederim. 
Bunu açıklayacak sİpiritüeller varsa, özelden mesaj atsın! DM pls. 

Bir de bu çocuk, Alibey Adası'ndaki Çocuk Esirgeme Yurdunda kalan Fatih'i hatırlatıyor bana. Kitaplarını gün boyu, çalmasınlar diye bir poşetle yanında taşıyan çocuk.
Hoofff.

Aslında iyiyim ben. 
Sadece sınav şitresine girdim yine.
Dijital ortamlardan biraz uzak kalayım. 
Umarım finaller ertelenmez, çünkü bu ay 2 sınav, 2 eğitim, 2 doktor planım var. Ama hepsi birbiri ile çakıştığı için, şimdilik öncelik sırasında terk ettim hepsini.

Ha böğrüm mü geniş? Hayır, graderin üzerinde oturuyor dekan, külliyesine gidiyor.


No comments:

Post a Comment