Monday, January 5, 2015

Evden gelir bir kız kaya kaya

Ya evet, kaymak istiyorum ama kaykayla ya!

Gece çok soğuktu. Merkezi sistem yetmedi, üşümeyi midemdeki canavar olarak nitelendirdim gece.

Sabah da, perdeyi açınca ağaçların karla kaplı olduğunu gördüm tabi.
Nihayet beklenen kar geldi Ank'ya.

İşe giderken, yürüdüğüm için, kaya kaya geldim bu sabah. Baktım kayıyorum, eve dönüp pabucumu değiştirmedim. Ellerimde iki çanta, ağır. Taksiye de binmedim. İnadına yürüdüm. Bazen oluyor böyle inatlaşmak.

Neyse ki çok şükür, düşmeden geldim. Ama kar pek güzel. Her ne kadar şu an pencereden gelen güneş gözümü alsa da. 

Bunu saymıyoruz Doğa Anne. Daha çok kar, daha çok!

10 comments:

  1. Poponun altına bi poşet al, bi yokuşun başından bırak kendini be Jardzy.

    ReplyDelete
  2. O kadar kar yok ama :(

    Olsa Seğmenler Parkı'na gidicem. Güneş açtı bitti zaten, etrafta su var bolca. Her yer vıcık vıcık bacaklar pabuçlar hep çamur lekesi.

    ReplyDelete
  3. neticeye dikkat, ilk darbeyi orası alıyor hep :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Çok şükür, şimdilik sağlam.

      Küçükken kolunu kıranlara çok özenirdim. Alçıdaki bir kol bana hep cazip, ayrıcalıklı gelmiştir. Şimdi olsa bilemiyorum, istemem kırık, çıkık.

      Delete
    2. aman öyle deme
      iki kolu, bir bacağı kırılmış biri var karşında
      ne demek ben çok iyi bilirim, hiç öyle heves edilecek bir şey değil :):)

      Delete
  4. Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar
    Asfaltlar ışıldar, buz tutardı resmi yalanlar
    Kimse keman çalmazdı belki ama
    Çok keman çalınsın balolarında diye yapılmış
    Gri,sisli,binalar...


    özledim sanırım Anakara'yı..sadece kar yağdığında..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel o zaman, birlikte kayalim :))
      Bim posetleri benden!

      Delete
  5. Tarihten bir gün. Ankara. Kar gene çamur olmuş. Bir arkadaş, arkadaşın fizik profesörü babası, bir de ben yürüyoruz. Yanımızdan basa basa geçen araba sağolsun bizi çamura boğdu. İstese kaçınırdı, kaçınmadı şerefsiz. Az ileride kırmızı ışıkta takıldı. Baktık arkadaşın babası arabaya doğru koşuyor. Kavga çıkacak derken, gitti şoför koltuğunun çaprazındaki kapıyı açtı (şoförün ulaşamayacağı tek kapı), arka koltuğa bir ton çamurlu karı doldurdu doldurdu, hain şoför kendine gelene kadar da koşarak olay yerinden uzaklaştı. Katıla katıla gülüyordu. Koca hoca. Büyüyünce ben de böyle olacağım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fantastik!!

      Büyümeye gerek yok bunun için :))
      Ben de yaparsam, kopiraytını ve hakkını veririm hocaya!

      Delete