Monday, January 19, 2015

İyi İnsan Olmak | Leyla'dan Sonra

Hepimiz ara ara bu dünyadan, dünyada ilk insandan itibaren biriken ve arada üzerimize akan pisliklerden, insanlardan şikayet ediyoruz.

Ancak, aradığımız iyi insan, kendimiz olursak şikayetler bitecektir! 


Ben diyorum ki, bir vakittir sayfasını layk ettiğim,
"hmm layk, çok iyi bişi" deyip, parmağımla yukarı ötelediğim bir sayfaya dün girdim, siz de girin. 

Sayfayı fb üzerinden kolayca bulabilirsiniz.
Bu da internetto sitesi: Leyla'dan Sonra

Belki haberiniz vardır çoktan. Belki de yardım edenlerden birisiniz. Ne güzel!
Ama yine de yayalım, çoğalalım. Fikrin sahibi 3 gencin kulaklarını sevgiyle çınlatalım! Akrabalarımıza gelin / damat yapsak diye hayallar kuralım!

İyi durumdalarsa, fotoğraflarını görebiliyoruz talepleri sorulan çocukların.


Bunun yanı sıra, çocukların hastanede iyi vakit geçirmeleri için, kalem, resim defteri, küçükler için yap-boz istiyorlar. İşte ben bu noktadayım. 


Şirket kırtasiyecisinden teklif aldım. Tıpkı bir "Esnaf ve Küçük Sanatkar" gibi, hesap yapıyorum. Gönlüm teklifte gelen her 3 markadan en az 12şer tane almak. Ancak yavaş yavaş alsam daha makbule olacak.

Çocuklar ölmesin, şeker de yiyebilsinler.

Öleceklerse de, mutlu ölsünler. Ölümden kaçış yok, biz öldürmediğimiz sürece.

Benim seçtiğim çocuk maalesef kritik durumdaymış. O yüzden apar topar kargo yaptık. Yoksa, İst'da bir arkadaşım teslim edecekti benim adıma. Yaa, iyi insanlar var!


Tedarikçi de, özen gösterdi. Haber ediyorlar beni her adımdan!

Özetle, eğer hastanelere yakınsanız siz götürün. Ama ağlamadan. Ben çok ağlarım. Ankara'da başlarsa, elbette giderim. Birlikte gideriz, değil mi?


"Notunuz var mı" diye sordular da, şunu yazdım.


Çünkü kanser, mutsuzluktan ve öfkeden besleniyor.


Birisinin uzakta da olsa, sizi sevdiğini bilmeniz hayatınızı değiştirmez mi?
Benimkini değiştiriyor!!! İyi ki varsın!

Ben de bu yazıyı okuduğunuz için sizi seviyorum!

Touch The Screen! 


Touch The Screen! 

Touch The Screen! 

ahahahah

yine sulandırdımmm :/
Çünkü ağlamıcaz, deva olucaz!!

Deklarasyon:
"Ya kızım biz senle fb'ta arkadaşız, hani bu sayfa listende yok" derseniz, benim 5 milyon, 2 tane hesabım var. Birisi arkadaşlarla iletişimi kesmemek ve fotolarımı layklattırmak!! için. up up up
Diğeri bazı sayfaları takip etmek ve ders çalışmak için. Ders dönemlerimde, o bildiğiniz sayfayı kapatıyorum. Gizli işler de çevirmiyorum. 20 falan arkadaşım var ve çoğunluğu nerd! Onları daha rahat takip ediyorum böylece. Off bi de hesap verdik, iyi mi!

5 comments:

  1. yazdım yazdım sildim be jardzy, ne yazsam boş olacaktı, yazmaya başlama sebebimdi altı yaşında kanser hastası bir çocuk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de 18 aylikken kanser olan bir cocuk gordum 2013'te. Cok agir.

      Delete
  2. çocuklar ölüyor..
    şeker yiyemiyor

    ReplyDelete
  3. Belki de böyle kötü bir dünyada yaşamamaları daha iyi?

    ReplyDelete