Thursday, January 22, 2015

Kahvenin piri kalbime girsin kalbimden ciksin fincana girsin

Bugun sabah kadin dedi ki, 'sana bugun fal bakicam'. 
'Eee, madem icinden gelmis, kirmiyim seni' dedim.
Saat 10:20 falan. 'E hadi icsene!' dedi. Sasirdim tabi. 
Peki dedim, kahveyi yaptim otomatik kahve makinasinda. Ictik.
Ben haril haril calisiyorum bu arada. Kalkti, kapiyi kapatti. Bir de huyu var. Oturuyor, kahveyi icmemis bile olabiliyorsun, defterine notlar aliyor. Fincana bakip, arada defterden okuyor :/

Daha fincani acmadan, 'yurt disi' dedi. 'Icinde M harfi olan biri ile gidiyorsunuz ama tatil icin'. O_o 
Yav biz o 'icinde M harfi olan biri' ile aylardir plan yapiyoruz. 
Detaylari gerceklesince anlaticam. Daha once varligini unuttugum birisinin hayatimda olumsuz ve major bir etkisi olacagini soylemisti. Sonra geldi o tipini sildigim. Kadinin fali cikti. 

Sonra Yunus'un kartindan bahsetti ama kamyon yoktu :))

Ve surekli, 'cok guzel bir fal' dedi. Ben yurtdisi planlarimizi ve tavuskuslu karti dusunmekten aklima gerisi girmemis. Ehe

Ama hepsini yazdim, koydum kenara. Fal defterim bile var. Ama takip etmiyorum ya. Unutuyorum. 

Daha once fal bakmisti biri bana ilcede. Onda da kollektif bir heyecan yapmistik. Simdi de yapalim. Tipki bir boga gibi solusak ta, bir nese bir sey olsun.
Biri kasedi takiversin. Nesemizi bulalim. 

18 comments:

  1. Her şey güzel olacak, ummadığın kadar güzel, inanıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de!
      Yunus bana yol gösterdi. Sağol. İyi ki varsın.

      Delete
  2. yaaa! neler oluyor??
    ben de bana ara sıra fal bakan 1-2 arkadaşımın fallarını mutlaka not alıyorum. sonra geri dönüp dönüp okuyup dumur olup olup merak merak merak… yalnız değilsin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzel fal ah mah deyince, ben de umutlanıyorum. Yaşasın!
      En büyük sorun yalnızlık!

      Delete
  3. Son falcı maceramdan sonra tövbe ettim, gitmem. Dehşet korkuyorum. Günlerce bokum gibi dolaştım istanbulda o cinsiyetsiz yüzünden.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Aklima geldikce hakan altun gibi agliyorum, cok kotu bi deneyimdi, transeksuel gibiydi, oturur oturmaz eski mudurumun ismini soyle, kim bu dedi, pek bulasma cok politik dedi, sonra erkek arkadasim hakkinda mart'ta sen onu birakcaksin cunku seni bezdirmis zaten bi fuckbudysi var deyince tansiyonum dustu gerisini hatirliyorum, gercekten de sorunlarimiz vardi o zaman uzak mesafe iliski ama insani gereksiz geriyor verdigi detaylar, ve adamin ismini kagida yazip elime verdi, sonra kalktim masadan. Bir daha gitmem,hic bisi bilmeyince daha mutlu oluyor insan, bazen bazi seylere kapali kalacaksin.

      Delete
    2. Seninki acayipmis ya.
      Olecegin gunu saati bilmek gibi.
      Haklisin, bazi seyler bilinmesin daha iyi.

      Delete
  5. Maldivler batıyor ufak ufak. Yok olmadan bir düşünmek lazım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence biz once bir Sinop'a gidelim. Ne dersin kaytan biyiklim?

      Delete
    2. Ooovv Sinop'un da mantısı meşhur. Varım bebeğim :)

      Delete
  6. Ay falcı milleti.. Sevmem ben. Korkarım da. Uzak dursunlar benden, ne olacaksa yaşayıp göreyim, nasılsa değiştiremiyoruz (di mi?). Zaten okudukları da fincan falan değil, senin düşüncelerin bence.. Yine geldik enerji meselesine. Peyh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu soyledikleri ciksin bakalim. Ona gore hareket ederiz :)))

      Delete
  7. Yalnız ne güzel sövdün be, içimin yağları eridi :d

    ReplyDelete
  8. bir falcıya gitmiştik, bir büyü mü ne bir şey var dedi, yasin filan oku dedi. Okudum da ben anlamadan okudum tabii. Ama bir şey dedi ki bak hala tüylerim diken diken kafayı toparlayınca yazarım, falcı demeyecektin demeyecektin!

    ReplyDelete