Thursday, January 15, 2015

Kayip Seyler Ulkesinde | Ege Erim


2015in ilk kitabi, bir cocuk kitabi.
Varligindan haberdar olduktan sonra ilk 11 sayfasini internetten okudum ve yarim saat sonra kitapcidaydim.

Bu kitap, aylardir yatagimda benimle uyuyan kitaplarimdan neden eskisi gibi keyif almadigimin yaniti. Ben kucukken, pencereden iceri dolan Izmir'in bahar gunesine denk gelecek sekilde annem, ablam ve ben ayri koltuklarda kitap okurduk. Yuzukoyun yatip da, kitabi yere koyup okudugum o vakitler, cocuklugumun en guzel anlaridir.

Kitapciya girdigimde bir kitap kapaginin cizimini gordugumde, aniden o anlar geldi aklima. Annemle kitap almaya gittigimiz zamanlar, alip eve dondugumuzde koltuklara yayilmalar. Tipki bir kokunun birisini hatirlatmasi gibi.

Kitaba gelirsek, bekledigimden cok daha fazla bilgi iceriyor ve sonu hic aklima gelmeyecek kadar guzel. Kitap cok guzel. Literaturunde 8-11 yas icin gorunuyor ama 38in son demlerinde, ben cok keyif aldim.
Ogretici de. Bu yasta ders aldim.

Iyi ki haberdar olmusum kitaptan.
Yazarina bir de buradan tesekkur etmek istiyorum. 
Cizimler de harika.

Umarim bir gun yazar, elimdeki kitabi imzalar. 

Sevgiler,
J.

8 comments:

  1. tam da blog'unda gezerken bu yazı geldi!
    bence yazar kitabını kesinlikle imzalar ;)
    bir de bu kitaba neden öğretici dediğini merak eder?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazari ifsa etme konusunda kararsiz kalmistim Sevgili Ege.
      Kitap bana birden fazla sey ogrettigi icin dedim. Kim bilir kac cocuk Kafka'yi arastirmistir. Ben kendisi ile, ki kitap okuyan bir ailenin kitap okuyan cocugu olmama ragmen, lisede tanismistim.
      Beni cocukkenki dunyama goturdu.

      Delete
  2. En son ne zaman bir çocuk kitabı okudum diye düşünürken yaşlandığımı anladım :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cocuk kitaplarinin yasi yok. Kucuk Prens yeniden basildi mesela.
      Ayrica bunu sen diyorsan ben napiyim beybisi?

      Delete
  3. teşekkürler listeye aldım, önce kendim sonra arca için:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence beYenirsiniz ana-ogul.
      Ben hediye edeyim mi? Olur mu?

      Delete
  4. Merhaba.

    Ben çocuk kitapları okumaya bayılıyorum. Ve bu kitaptan haberdar değildim. Çok merak ettim. En kısa zamanda okuyacağım, sanırım.

    ReplyDelete