Sunday, January 4, 2015

Rüyamda Güya

Bir Mormon ailenin evine kahvaltıya davet edilmişim.
Tekken, çok olduk birden kapıda. Sonra ben diğerlerini bırakıp, mutfağın ortasında ada (mutfak adası) zannettiğim yerde kendime tabure ve tabak buldum. Zira onların çocukları sadece 10 kişiydi. Sonra baktım ki tüm kasaba gelmiş biz Türkleri görmek için. 

Tıpkı bir Amerikan filminde gibiydik. Ofkors! Mormonlar, Amerika'da yaşıyorlar. Mormonlar kim derseniz, sol listedeki NieNie Mormon bir aileye mensup ve kadının harikulade bir öyküsü var.

Rüyamda yiyecekler. Her yer tabak doluydu. Hepsi tatlıydı. Tuzlu bulan biri içindeki hamam böceğini görüp, tuzluyu bıraktı. Evin oğlanlarından biri kıymalı çöreği aldı, bahçeye götürdü.

Ben tuzlu yemeden tatlı yemeyen biri olarak, zaten tatlıyı yemiştim. Ve çok yedim. Hepsi pastaydı. Midem bulanmadı böcekten.

Sabah aç uyandım. Karnım benimle konuşuyordu.

Ben her gece birkaç rüya görürüm ve sabah hepsini hatırlarım ama son bir haftadır, rüyalarım değişik. Paralel evrende gibiyim. 
Biraz önce bir Fransız filmi seyrettim. Üzgünüm Sevgili Ceren! Vakti gelmişti. 

6 comments:

  1. Birkaç sene önce antidepresan kullanırken acayip rüyalar görüyordum ve hepsini de hatırlıyordum kalktığımda. Ben rüya görüyor muyum onu bile bilmiyorum, ya görmüyorum, ya da hiçbirini hatırlamıyorum. Film güzel mi? İzleyelim mi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alla alla, yediğim bir şeyler mi böyle yapıyor o zaman? Kafam pek güzel!

      Film çogzel. İzleyin. Ben defterime not düştüm filmi, yanına da "5 poyints" yazdım. 5 üzerinden 5!!
      Tabi benim gibi acıklı aşk hikayelerin yoksa anlamsız gelebilir :)

      Delete
  2. E zamani gelmisti ;)
    Benim ruyalar da costu yine, ustelik oyle de ayipci ki anlatamiyorum rahatlayamiyorum da..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha

      bana anlat. tvlerde bu ara cinsel terapi uzmanı bir kadın çıkıp duruyor. denk geldin mi?

      Delete
  3. oha, rüyaya koş!
    filmi de merak ettim, yazıyorum izlenecekler listeme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dun gece de annem beni bir dovdu, bir dovdu anlatamam.
      Film pek guzel, mutlaka izle.

      Delete