Friday, January 2, 2015

Sevgili Günlük

Sadece seyahatlerim için tuttuğum günlüklerimden, bu sene için de tutmaya karar verdim. \m/ 2015 \m/
Bu sene Susan Miller beni pek seviyor, bakalım ben ona inanabilecek miyim?

Defter Kitapsiz Kedi'nin hediyesi. Zaten aklımdaydı, teşvik etmiş oldu beni. O ilk sayfasına yazı yazmamış olmasaydı, ben defter kuleme eklerdim o şahane kırmızı defteri. Tozunu alırdım gözüme takıldıkça. Tekrar teşekkür ederim.

Bu da ilk sayfam. 
ahahah
Elbette böyle doldurmayacağım. İlk gün diye biraz şımardım.
Tarihi atarken şaşırmadım bakın. Çünküüü çok bekledim 2014 gitsin diye. 

Siz de benim gibi geldiği için sevinçten öldüğünüz yılbaşı donunu giymeyi unutanlardan mısınız? 

Hadi iyi seneler, hayırlı başarılar, iyi kandiller mübarekler.

Sevgiyle, şifayla!
Hah ha


Şunu da ekleyeyim.
günlüğümde sayfalarda tarih yok, ki güzel bişi bu. Ben de şöyle bir çözümle gideceğim.
Size de öneririm: http://onthewayagain.blogspot.com.tr/2014/12/2015-mutlu-seneler.html

8 comments:

  1. Ben de gezilerim de not tutmadığıma çok pişmanım şimdi çook.. Bütün o metro biletlerini, müze girişlerini vs vs hep attım... Atarken ne olacak ki bak bak falan dediğimi bile hatırlıyorum. Böyle böyle, o 90 lı yıllara ait güzelim Varlık edebiyat dergilerimi de elden çıkardığıma hala hayıflanırım ya, neyse.
    Çizimin hoşmuş.
    Ben unutmadım giymeyi hehe:-) Bakalım donanacakmıyım. Biletimin son 4 rakamına ikramiye kazandım, belki de bu bir başlangıçtır.
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varlıkları mı? :((((

      Son 4 iyimiş, ben son ikideyim! Haydan gelen huya gider, çarçur edeceğim o parayı ben!

      Delete
  2. Donu giymeyi birak, almayi unutanlardaniz.. Durum kotu (benim karta ne oldu yaaa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A! Ben alsaydım.
      Valla giymediğimi de fark etmediğim için, yeni yıla resentment içinde girmedim :))
      Umarım sen de girmemişsindir.

      Senin kart bana gelmedi. Sen döndün mü?

      Delete
    2. Ya o kart geri geldi de ikinciye yolladım, gelmesi lazım yaaaa :(
      Bu arada seninki geldi şahane, yazıcam ama iki dakika nefes alayım çok hastayım. Döndüm.

      Delete
    3. Ikinci de gelmedi. Yunus'unki de gelmedi :(((

      Gecmis olsun Ceren ya. Hay Allam. Zinc falan ise yaramiyor mu artik?

      Delete