Sunday, February 1, 2015

Az Bi' Bak

Ocak bitti, oleys. Parti vermeliyim de, partiden ote bir hayat olmadi zaten gecen ay.
Her cts bir sey yaptim ve yoruldum. Iki cts sinavlarla gecti. 5nci ilk yardimci sinavimi gectim. 
Ay bu tempoyu yasim kaldirmiyor cocuklar. 
Ahaha

2015 icin 'en son ne zaman hayatinin bir ilkini yaptin' yapicaktim. Kafamda vardi.

Dun kurutulmus kanguru eti yedim. Tum kuru etlerle ayni tatdaydi.
Daha once yemedigimden emin degilim. Bir de Eskisehir'in petifurunden yedim. 

Interaktif bir oyuna gittim. 

Bu ayi, 3 iventle kapatiyorum. Subatta kos kos yasayabilirim. Sorun olmasin, anlasalim.
Uzun yaziyi gorselli yapacagim.
Simdilik cebimin telefonundan cektigim su goruntu ile veda ediyor ve eksi'de bile hakkinda tek entari girilmis, kendime sakladigim muzisyeni dinleyerek sevdigim bloglari okumaya donuyorum. Benim gibi eli, gonlu acik biri de, bundan sakiniyor olsun. Napalim! Music is ma boifriend!
P.s. Ay dur, kanguru etini mangalda yedim ben ya. Hem de Dogu Anadolu'dayken! Avusturalya'da da kurusunu aldimdi sanki. Yedim. Dolayisi ile 2. Himpppfffhhh


10 comments:

  1. Az bi baktım, hayatının ilklerine şaştım :)
    Kurutulmuş kanguru eti mi dedin? Duymamışım hiç. Diğer etlerden farkı yokmuş neyse. Petifür ne demekmiş onu da bilmiyormuşum. Google yetişti imdadıma :)
    Hay sen çok yaşa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))))
      Ben çok sıradan olduğunu düşünmüştüm oysa ki.
      2002'den beri aralıklarla Avusturalyalılarla çalışıyorum. Ama o mesafeden et getirilmesi de fantastik değil mi?
      Ehehe
      Petifür güzelmiş, tavsiye ederim.

      Delete
  2. biz burada döner ekmek bir liraya yiyelim, hatun orada kanguru eti yesinn hemi de kurutulmuşş
    cıkk cıkk cık :)

    ReplyDelete
  3. Ben de yeni duydum petifürü, pedikürü çağrıştırdı bana, ıyk. Diğer bi mevzuyu yok sayıyorum. Tahayyül edemiyorum. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eklerin sutten yapilani diyim. Icindeki krema halis sutten. Onu da mi yimezsin?
      Et mevzusunu seninleyken yok sayiyorum evet. Hee, pedikur muuu!?

      Delete
    2. Bişi daha diyim mi?
      ABD'de ve Avusturalya'da müslimlerin "mundar" dedikleri, araçların çarpıp kaçtığı hayvanları yiyorlar.

      Delete
  4. Elleşmedik sana otur dersini çalış diye, sen gitmiş kanguru yemişsin aaaa :D Hoşgeldin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dersimi calistim Ortmenim. Bir donem daha high honor student oldum.
      Hosbuldum!

      Delete