Monday, February 9, 2015

Bugün Sünnet Yarın Deniz

Alaka kurmanız için, bir gecede kıvırcık oldum desem?
Gece topuz, sabah afro?!
Öyle böyle değil.

Dün, pazar sıkıntısı ile, yüzüme yoğurt sürmüşüm, oje sürüp evlenme kararı almışım ama ojeyi sürmemişim. Saçlarıma da yağ sürmedim bu sefer. Ama başka bişi yaptım.

Uzun zamandır aklımdaydı. Saçlarım çok az dalgalı. Hadi çok olsun diye, gece aşağıdaki gibi yaptım saçlarımı, ama örmeden. Kendi ekseni etrafında çevirip, tokaladım.
Yapmadan önce de, elbette bukleleri ortaya çıkartan bir saç ürünü sürdümdü.
Kıvırcıklar nasıl fönle kuduruyorlarsa, ben de saçlarım belirgin dalgalı istiyorum elbet. 

E sabah kalktım. Saçlarım tabi intekt. Hiç bozulmamış. Tuvalette otururken, tıpkı düğünden sonra, saçını açan yeni gelinler gibi avuçlarımı tokalarla / firketelerle doldurarak, aynaya bakmadan çözdüm saçlarımı.
Çünkü düğüm gibilerdi. Parmaklarımla taradım vs.

Ağzımda da kokonat yağı. Aynaya bakmamla, ohahahaha. Yüzümün yarısı kadar, kafamda var.
Püskürtmedim ama için için kahkaha attım. 

Günümüzün her insanı gibi gidip fotoğrafımı çektim. Belli olsun diye de, filtre yaptım. Çok gürültülü bir foto olmuş. 
Yogadan sonra da, adımdan kelli, saçlarım itaat etmiyorlar bana, kendi cumhuriyetleri var, ıslatıp, fön makinası ile tarayınca güzel oldu. 
Saçlarım şekil, çekil önümden ÇEKİLLL!

Ofiste, gününçorbası'nın saçlarını okuduktan sonra da, bunu yazmalıyım dedim. 
Kendi saçımın sabahki halinin Sideshow Bob'a benzediğine kanaat getirdim. O da aşağıda.
Bir gecede Afro oldum. O zaman kıvırcık saçlıların dertlerine empati yaptım. Zormuş yah. 

19 comments:

  1. hahahaha süpersin :D tekli topuz yapma, sıksık yapınca saçı çok döküyor ha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok geç :(
      İlkokulda, gözümün derdine sıkı sıkı toplattırdım. Alnım geniş o nedenle. Aralıksız baret taktığım dönemde, çıktı sonra biraz ama. Yetmedi.

      Delete
  2. Hehehe, bir yıldır sokaklarda yatan ve yıkanmayan insanlara benzemiş :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh bence de. Suratım böyle ekşi.

      O insanlar var ya, toplanıp hastaneye götürüldüklerinde hemen yıkanmıyorlar. Vücut şoka giriyormuş. Önce bir kolunu, sonra diğerini vs gibi yavaş yavaş yıkıyorlarmış.

      Bir de saçların kendi kendini temizlediğine dair bir inanç var. Hiç yıkamıyorsun ama pasparlak ve tertemiz oluyormuş :/

      Delete
  3. Dümdüz saçlara sahip bir insan olarak dalgalı ve kıvırcık saçlı insanları hep kıskanmışımdır.

    Kıskandım sevgili Jardzy. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen de dene Sevgili Drama.
      Benimki çok kıvırcık oldu ama bu işi bildiğin spor çorabı ile yapanlar varmış. Bir dahakine ben onu deneyeceğim :)
      İstersen bir akşam gelip, çorapları bağlayıp, ışıkları açıp giderim :)

      Delete
  4. :-))) Çook çılgın olmuş. Tam afro olmuşsun :-)) Cesaretine de hayranım.

    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir gecelik cesaret yav.
      Sen de dene.

      Delete
  5. hahahaha orijinal kıvırcıkların böyle bir derdi yok aslında. yani sabah kalkınca kendini böyle bulmuyorsun. doğal halinde oluyorlar yine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, sonrasında toplayayım dedim.
      Tam bir Afrikalı gibi saçlarım dalga dalga oldu toplu halde bile. İşte o zaman kötü oldum.
      Doğal halini de çekeyim. Benim saçlarım aslında çok güzel. Hiç taramadığım için de, hep "out of bed" saçı. Millet bu hali için para veriyor, para :D

      Delete
  6. her genç kızın böyle bir hatırası vardır, yoksa da olmalı. sabah aynaya bakmadan dokunursun böyle yumuşacık, kıvrımlar eline gelir, allaa. sonra işte o ohahahaha ayyynen.
    evvelki sene bi sebepten saçlarımı kazıtmıştım. şimdi kıvırcık çıkıyor. bedbahtım. uzadıkça düzelir diye umdum, hala aynı. gününçorbasına baktım, herhalde artık bu ürünlerle haşır neşir olup öğrenmek lazım. kader.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasıl ya?!
      Tam mı kazıttın? Dazlak stayla?
      Ben de altını yaptırdım diye ilah olmuşken?!

      Saçların karakter değiştirmesi?! Vohaa. Bunu araştırmam lazım.
      Yollasana fotoğrafını ihi

      Delete
    2. bildiğin köpük ve jiletle, tamamen. kafatasım biçimliymiş, fena durmadı. mecbur kaldım biraz, yoksa pek cesaret edemezdim.
      iki-üç santimlik hali acayyip rahat. 70'lerdeki protestolarda iç çamaşırlarını döndürüp fırlatan kadınlar gibi bir ruh halinde oluyor insan:)) özgürlük, zincirleri kırma falan filan.

      Delete
    3. A bitlenmişşş!

      diye olayı şakaya vurayım.
      Sinead O'Connor'ı hangimiz beYenmedik?!

      Delete
  7. pek çılgın pek hoş olmuş :) bir an yeniden uzun saçlı olmaya özendim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de az daha uzatıp, spor çoraplarla yapıcam dalgalarımı.
      özenme bence.

      ben en azından, uzun olunca "ay kezban gibi oldum" diyorum. saçımı tarayan, fönleyen biri de değilim. kısa saç zenginlikmiş ayol.

      Delete
  8. hahaa evet kısa saçın en büyük avantajı bizim gibi tembellere bakım-işlem derdi çıkarmaması :p

    ReplyDelete