Monday, February 23, 2015

Karşıki Dağdaki Yazar

Ouuv yeah!

Yere paralel bir hayat sürmekle ömür bitiyor. Başında "bizim işimiz değil" diye itiraz edip, organize ettiğim eğitim, artık onay noktasında ve 4 gün sonraya planlanmış durumdayken, "bu sizin işiniz değil, başka bölüm ilgilensin" diye reddedilince, dünyanın içinde olduğu karanlık, pis haline, küfrederek benim de katkım olmuş olabilir.

Hayata küstüm bir süre. Sonra da, "her şeyi ben yaptım, ben organize ettim, niye kendime ceza veriyorum?!" diyerekkkkk, geçen cuma-cts offroad eyitimine katıldım arkadaşlarım. 

4 çeker araçlara ayrı bir ilgim ve yakınlığım olmasına rağmen hep düzgün şirketlerde çalıştığım için böyle bir eğitime pek ihtiyacım olmamıştı. Ama artık ihtiyacım var, ahrehasher. fakyu.

Kullandığım (+150km) bir takım araçların listesi: (ehliyet 1997)

Mazda BT-50 eski ve yeni kasa (2003-2012)
Land Rover Defender (2004)
Opel Frontera <3 <3 <3  (Tüm işletme bu araca hastaydı ama o bizimdi!! bir süre)
Mitsubishi L200 eski ve yeni kasa
Amarok aynasını kırmıştım da, 1000TL sigortadan ödemiştik :)
Toyota Hilux (2012)
Jeep Patriot (2009) 
Ford Ranger (2013)
Dacia Duster (2012)  
Nissan Navara (2012)
Land Rover Freelander (2006)
Suzuki Grand Vitara (2009)

Şöyle aşağıdaki gibi bir yerden indim. Araçtan bakınca yokuşu göremediğim kadar dikti.
Yol da eriyen kar ile çamurluydu, böyle sakin değildi ama ağaçlar da vardı. Fotoğraf çekmek aklıma gelmedi nedense.
Bu arada, buradan inerken, frene basmıyoruz. Gaza basıyoruz! Kökleyerek!
Eh böyle kuul, çok şekiliz vs derken Tire'den haber geldi. Offroadda konvoyda 3 kişi ölmüş. Ne diyim. 

Alacağım araç ve risk belli benim. Artık her yere gidebiliriz, her yere!!!!! 
Tabi Ayaş'ı görmüş oldum içinden geçerek. Özetle fena değildi, hayatıma biraz hareket geldi ki, Ocak'taki tempodan sonra gerek varmış. Akşam pestil gibiydim, yorulmuşuz ama iyiydi be.

8 comments:

  1. Ne iş yaptığını kafamda eviriyorum çeviriyorum bir yere koyamıyorum. ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. *fısıldayarak* çok gizli.

      bu işi ilk yapan kadınlardan olduğum için saklıyorum :)

      Delete
  2. oww çok sert ama güzel ;)

    geldim yine, karabatak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldin.
      Ben de sana geleyim. Solda görüyorum yeni bişiler yazmışsın :)

      Delete
  3. Bizim ailenin ilk ve son arabası nissan sunny 1995 . eşim de ben de araba kullanmaya geç başladık, beş sene evvel bu arabayı aldık, otomotik vites ve çok temiz, hiç arıza çıkarmadı ( ilana çıkarır gibi oldu:) şimdi senin arabalarını görünce
    bize bir tavsiye de bulun istedim, köye gidip geldiğimiz için uygun, az yakan, arıza çıkarmayan 2. el bir cip adı...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      Ikinci el 4 ceker cok riskli ama hocayi ayarlarsak ona kontrol ettirbiliriz.

      Delete
  4. hiyyyy kiskandim ben bu egitimi! ben de munihte karda paralel park egitimi verdim kocaya, ayiptir soylemesi daha iyi soforum patinaji basip duruyor yaw..

    ReplyDelete
  5. ahahah

    hoşgeldiniz. bence bazı kadınlar daha iyi şoför ama bazısı. hepsi değil maalesef.

    ben bazen regl dönemimde park yapamıyorum ahahah amk

    ReplyDelete