Wednesday, February 18, 2015

Yeni Yıl

19 Şubat Çin Takvimi'ne göre Yeni Yıl'ın başlangıcı.
Kim bilir ülkede nasıl bir kutlama olacak!

Bu bize ne getirir derseniz: Esra Koyuncu'nun Keçi Yılı hakkında yazdıkları.

Kötü haberler:
Kuru geçecekmiş. 
Trafik kazaları yoğun olabilirmiş.
Toprak felaketleri olabilirmiş.

İyi haberler:
Bahar ve yaz aylarında borsalar ve finans piyasaları çok canlı olacakmış.
Bu sene daha bir huzurlu, barışçıl olacakmış!!! 

Benim burcum ne, ben hangi hayvanım vs derseniz, linkte bilgiler, enerji yönleri haritası mevcut.

Beeeee.


10 comments:

  1. Replies
    1. yaş tahmini yapabilirim bu durumda :)

      Delete
  2. aklıma geldi bu:)
    kendimi ele veriyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      ama iki seçenek var bu durumda.
      kehkeh.

      Delete
  3. Tahmin ettiğim gibi "at" çıktım :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agzimdan alevler cikararak eJderha diyorum!
      Iii hihihi*
      *kisneme*

      Delete
    2. yooooooooo
      deli deYilim ki ben.
      çelik ayna. kendi diyen kendi olur.
      ben senin gibi yazıyor muyum bak?

      Delete
  4. Tam bir domuz olduğumu kanıtlıyor bu durum ama tribünlere oynamı$ çançinçonlar.

    Herkesle anla$mak?
    İyi yanları görmek?
    Kavgayı sevmemek?
    Rahata ve keyfe dü$künlük?
    ??
    Habizzzzt lan..!

    Bu arada o tükândaki mistik kolbastıları hadi anladık diyelim (yersen martin); lan o usb $arjı nedir allasen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benle anlaşıyorsun, bu yeterli :)

      valla ben de şimdi gördüm şarjörü sesli güldüm
      eheheheh

      Delete