Monday, March 23, 2015

26

Hava durumu kar mar gosterdigi icin, geziyi bir gun sonraya ve trene erteledim.
Pazar da Eskisehir'e. Bugun buraya yapacagimiz seyahatten 2 saat calmak gibi kucuk hesaplar pesindeyim.
Eskisehir amaaan ayni Ankara. 
Kösebasindaki, direk diplerinde gunduz cop izleri, aksam coplerle izleri.
En cok duvar yazilarina bayildim.
Edepli olanlari koydum, hepsini zaten cekemedim. Gecenlerde cekenler olmus. Sanirim yayinlayacaklardir bir yerde.
Alttaki vegan, Kitapsiz Kedi'ye.


Hayvanseverlik ziyadesi ile yanlis anlasilmis. Aileden uzak vakit geciren cocuklar, eve goturemedikleri kopekleri sokaga birakmislar.
Her onune gelen de yedirmis.
Sokaklarda bildiginiz sisman ve dolayisi ile buyuk ihtimalle sagliksiz hayvanlar var.
Hareket edemiyorlar.
Tam donerken gordum yerini. Cok ayip.
Sokak sanatinin bence dorugu bu yaziymis.
Daha once gitmistim ve hosuma gitmisti ama bu da Kayseri vakasi gibi oldu. Ikinci de patladi.
Ayrica bu sehir neden bu kadar pis?
Taksi cagirma butonlari ile cinsellesme kartlari ayni Ankara!
Bu arada Eskisehir'deki matbaa sadece AdrianaLima'ya calismis.
Foto$en olmadigim icin bir kere daha sukrederek, kendimi yorganin icine gomecegim. Hava basik ve gri. Ege sana bosuna mi geldik?

8 comments:

  1. Eskişehir'i çok severim. Orada okudum 4 yıl. Pis değildi o zamanlar :) Duvar yazısını sevdim :) Benden herkese gelsin...

    ReplyDelete
  2. 5 sene önce gidip bayılmıştım çok güzeldi, çok temiz, düzenli, hele o parklar falan tam öğrenci kenti demiştim.. Çocukluğumun Eskişehiri anca Bursa'ya giderken 15dk durulan, çamurlu bir otobüs garı olduğu için sanırım etkilenmiştim.. ya da dediğin gibi 5 senede çok bozulmuş.. Ama duvar yazılarına bayıldım. Sen instagramda var mısın J., bitek ben mi kaldım o naneyi kullanmayan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ilk geldiğimde beğenmiştim, valla bak!

      Var benim de :)
      Yollayım sana ama pek aktif değilim. Bir süre sonra bırakırım zaten.

      Delete
  3. edepsizleri niçün koymuyorsun
    aaa merak ettim (:

    ReplyDelete
  4. Yıllarca Türkçe gender neutral diye övündüm, hiç aklıma gelmedi halbuki, bütün ''o''lar erkek:(
    ltg

    ReplyDelete