Tuesday, March 3, 2015

Deniz Anası

Size Deniz Anası taklidi yapıyım mı?

- Deniiiizzz, eve gel!

Böyle böyle geçecek bu mart!

Size Avusturalya'da deniz altında çekilmiş ve benim çektiğim enfes (ehehe) fotoğrafları sunuyorum. İçimiz açılsın.

Geçen sene 1 terrabeyti hafızayı yakınca, Doğu Anadolu fotoğraflarımın, gezilerimin, anılarımın çoğu yok oldu. Ancak dün delirmiş şekilde pasportumu ararken neler buldum neler!
Eski sevgiliden (ölen - lise) mektuplar, fotoğraflar, haberler ve bir hafıza çıbığı içinde...

Şimdi denizlere dönmeliyim, ıssız denize, semaya...













Aşağıdakiler de benim ilk denemelerim. Suda çekim çok zor.







8 comments:

  1. Müthiş bir duygu olmalı suyun altı. Bşka bir gezegen, başka bir dünya gibi. Sen in, yüz, bir de fotoğraf çek. Bravo valla...Denedim ben de, olmadı.:-(

    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beni de deviasyonum engelliyor. Bunlar kafamı suya sokup çektiklerim. Ayrıca eski fotolar

      Neşemiz yerine gelsin.

      Delete
  2. süper bu fotolar (son beş). insanın marine biologist olası geliyor:)
    o yanan bir terabit tam bir kişisel felaketmiş. allah beterinden saklasın diyelim.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehöhehöhe benim çektiklerim :)))

      Ya bir ara hatırlar mısın? Avusturalya'da bir adada hayvanlarla ilgili bir iş vardı. Dünya çapında başvuru almıştı.
      Aklıma geldi, ki güneş alerjisi ile aramı düzeltip bir adaya yerleşme düşüncem var.

      Delete
    2. yok hatırlamıyorum. ama hayvan belgeseli (aslanın ceylanı yediği diil) ile huzur bulan ortalama bir insan olarak bana gayet çekici geldi... de alıcı mısın dersen, değilim. ama sen bi gözünü karartırsan her şey mümkün.

      Delete
  3. Balık burcu insanı olarak, içimi açtın sağol :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fishy fishy Ceren! Iyi ki dogurmus annen seni!

      Delete