Thursday, March 5, 2015

Dünyanın Bir Ucundan Hediye

Ben Mormonlar ile önce Barış Manço sonra da üniversitedeki derslerimde tanıştım.
Sonra da NieNie'yi buldum bir şekilde. Solda blogu mevcut.
Harika bir hayat dersi kadın kendi başına.

Sonra da, bir vakit, ben de bir okuyayım diye talep etmiştim kendi inancının kitabını.

Benim talepten sonra da post yazdı, demek yalnız değilmişim:
http://nieniedialogues.blogspot.com.tr/2015/02/the-book-of-mormon-project.html

Burada da paketleme sürecindeler:
Bugün geldi kitap.


En kısa zamanda okumaya başlamak istiyorum. Dileyen talep edebilir. 40 dilde mevcutmuş. Ama hangi diller var bilemiyorum.

Eğer aranızda, bu kitabı okuyunca din değiştireceğimi düşünen varsa, ben Tuğçe Kazaz değilim diyorum.

Sevgiler,
Dünyayı önce kendimizi severek değiştirebiliyoruz. 

11 comments:

  1. Aaa! Ben mormonların içinde yaşıyorum. Salt Lake City'deki temple'a da gittim (Tabii mormon olmayanı içeri almıyorlar, etrafını dolaşıp maketine baktım). Kitabı okuduktan sonra fikrini yazarsın değil mi?

    Mormon bloggerların (özellikle anne ve dekArasyon) acayip bir networkü var. Hepsi birbirine akraba gibi. Nienie'yi de kazadan sonra açılan kampanyayı görünce okumuştum. Bir de Gomi'yi duydun mu? Nienie gomi diye aratırsan bir daldın mı içinden çıkamazsın. Türkiye siyasetinden beter bir ortam, ama ben çok şey öğrendim.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouuv.
      Hemen arastirayim. Kitabi ofiste biraktim. Eldeki O.Pamuk bitsin diye.
      Bana boyle bilgilerle geeel :)))

      Delete
  2. Ya yazarken tereddüt ettim, çünkü post sevgi odaklıydı biraz, hediye falan:) Tahmin edersin ki, bu site pek öyle değil. Bizdeki böbürlenme, hava atma ve karşısında da dedikodu ve b.k atma potansiyelini düşünecek olursak Türkiye versiyonunun çıkmamış olmasına şaşırıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dun biraz baktim ve oha dedim.
      Cok iyi oldu.
      Bizde de var boyle muthis hayatlarini! Yazan insanlar.
      Ayrica A cup of Jo da mormonmus, sonra icimden 'no wonder she pops out babies one after another' dedim. Ehehe

      Delete
    2. Yok Mormon değil o, ama Ny'ta ne kadar mormon varsa onunla çalışıyor. Profesyonel anneden fotoğrafçısına, tasarımcısından dekorasyoncusuna... Etkilenmiş olabilir tabii. Dediğim gibi mormon kadınlar internette acayip bir network. Devamlı paslaşıyorlar. Blogher'in başka bir versiyonu Alt diye bir konferans var mesela. Uuuuu sen bana sor:)

      Delete
    3. Din toplumlarin afyonudur derken bosuna dememisler. Network olmadan din dagilmiyor aslinda.
      Sen yaz ben okurum :)) blogun yok mu senin? Anonimus Itgeus?

      Delete
    4. Nein. Yani, elbette vardi (2004-2008). Sonra iş, güç, bıraktım. Blogu olmayan biri kaldı mı şu dünyada?

      Delete
  3. Jardzy, önümüzdeki on yıl içinde ben de bir "kitap" yazmayı düşünüyorum. Şimdiden ilgine ve de bilgine.
    Bu arada bir tane Mormon kitabı da ben mi istesem?
    Selamlar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de yazmalisin Yegen :))
      Iste bence. 1-2 ay icinde geliyor.

      Delete
  4. Lisedeyken ailesi Mormon olan bir arkadaşım vardı. Ben de onlar sayesinde Mormonların kitabını okumuştum. Okunması ve üzerine düşünülmesi gereken bir kitap bence. :)


    ReplyDelete
    Replies
    1. Orrayt!
      Pazartesi basliyorum o zaman!

      Delete