Sunday, March 29, 2015

Ilk Bahar

Saatleri artik ayarlamiyoruz. Her sey elektronik zaten, kendiliginden ayarlaniyor. Ve bu vakitler hep kullanmadigimiz masa ve kol saatlerine yeni pil taktirma zamani oluyor. Varliklarindan yine haberdar oluyoruz.
Yani yarin saatcideyim ben!

21 Mart ile ilk bahar gelmisti zaten. Dun, bugun yagan yagmur ile meyve agaclarinin cicekleri agaclardan koptu.
Bu sene de meyve pahali ve az olacak.
Madem gelmis beklenen bahar, evi bu sefer kimyasalli temizledim. Klorak kokmayinca ev temiz gibi gelmiyor bana.
Sonra da, gecen seneki Cesme Ot Festivali'nden bana hediye gelen taze otlari kurutarak yaptigim smudge stick yani tutsuyu yaktim.
Yaparken bir sirasi falan var cadilik sitelerinde eheh ben icimden geldigi gibi yaptim.
Eve huzur, bereket gelsin diye.
Yarin da onemli bir gun. Umarim guzel bir gun olur. Amin bin.
Kalem de hediye gelince ufak ufak elektronik cizimlere basladim.
Cize cize geliyorum!
Bunlar henuz bi'si degil tabi ama bir mil bile bir adimla baslar diyen Herr Bilicen'in kulaklarini cinlatalim.
Sevgiler,
J.

10 comments:

  1. bende de var o tütsüden bir tane! ^.^
    nasıl yakıyoruz ki onu? eninde sonunda yakacaksam bence şuan tam zamanı...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^.^
      Ucundan yakip, yanan ucundan dumani dolastiriyorsun evin icinde.
      Smudge stick diye arat, bir suru yolu var :)
      Kendi etrafinda da dönder bir tur.

      Delete
    2. maaile kurşun dökecek birini arıyorduk, ilk önce bunu deneyeyim o zaman... bu zaman için yollamışsın demek... ^.^

      Delete
  2. Ya sağda solda görüyorum, adaçayı mı yakıyorlar? Sage, bildiğimiz adaçayı di mi?
    Ben de saatime pil taktırıcam bugün :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, evet. Tum tutsuler adacayi imis meger.
      Tutsuleri ilk hediye fuarinda mi gormustuk Izmir'de, bir furya vardi.

      Ben yaptiramadim. Saatimi unutmusum, saatlerimi.

      Delete
  3. madem çiçekler açtı;
    https://www.youtube.com/watch?v=KWVNOxzpRbg
    :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muhteşem!
      Bir kızı bir de atları koşturmuş.
      Ben böyle koşsam kokarım ya!

      Denizden öyle (serin sulardan kızgın kumsallara) çıkmayaymış iyimiş
      erhaushruhresar

      Delete
  4. Apple'ın pili 1 gün dahi gitmeyen kol saatine ne diyorsun :D
    Ot festivali bu sene de gelmiş geçmiş......

    ReplyDelete
    Replies
    1. BS diyorum edebimle :)
      Ot festivali evet, bu sene bir kazancim olmadi maalesef.

      Delete