Tuesday, March 17, 2015

Ruh Çıkarttırmak İçeren Fantastik Gerçeklik

Bu yazı +18lik.
Rahatsız olacaksanız okumayın ama ben eğlenceli yazarım diyorum. Başıma bir şey geldi geçen sene. Onu anlatıcam. Olayla barışıkım artık, anlatabilirim.
Bana ne kulp takarsınız, umrumda da değil :)

Çok sevdiğim bir arkadaşım var. Daha önce de kendisinden bahsetmiştim. 

Geçen sene İst'a gittiğim bir hafta sonu, yeni ay mıydı, dolunay mıydı, böyle sİpirütüelli bir gündü, arkadaşımın eşi ile Ezgi'ye gittik, meditasyon yapıcaz. 

Perdeler çekildi, mum yakıldı, yutubundan sipirütüelli müzik açıldı falan. Ayaklar yere basıldı, gözler kapatıldı. Ben de yukarıdan kendime bakıp gülüyorum. Astral çıkmadım yav. Dışarıdan baksam ne komikim lan falan diyorum. Keh keh, ama kapattım gözlerimi.

O ne derse yapıyorum. Ay bir esneme geldi gençler aaaa. Ağzım yırtılıyor, ağzım ile birlikte tek gözümden yaş geliyor. Öyledir benim. Nezle isem de tek gözümden yaş gelir, bir hipopotam gibi esnerken de. İlk meditasyondan sonra sordum, "pampiş neden böyle deniz aygırı gibi esniyorum?" "Bu şifalanmaktır Jciğim" dedi. "Kimi geğirir, kimi osurur." 
Yani edebli olanı seçtiğim için kendimle gurur duydum ama etrafımdakiler eminim sinir olmuşlardır. Biri benim yanımda böyle esnese çarpardım ağzına ağzına.

Neyse, seans seans ardından, esne esne. Böyle geniş beyaz merdivenlerden iniyoruz, köklerimizle dünyanın köküne dokAnıyoruz vs. Ben yine ay şifalanıyorum, esniyorum ehe diyordum.

Medlerin birinde, E dedi ki, "Jciğim, annen senden önce düşük yapmış mı?" Gözlerim kapalı cevap verdim, "kürtaj var". Ay anne affedersin bunu buraya yazdığım için. Bunu da, geçen sene başındaki ameliyat öncesi hemşire sorduğunda öğrenmiştim. 

E bana birkaç bir şey daha dedikten sonra, "Jciğim, senden önce bir bebek olmuş... Ancak bu ruh senin bedenine yerleşmiş. Seni çok seviyor. Çok iyi anlaşmışsınız. Ama artık senin bedeninden ayrılması gerekiyor. Gitmesine izin veriyor musun?"

NEAAAA!?!?!?!??!

"İzin veriyorum" dedim. O an çok sakindim ama. 
Sonra geldi yanıma oturdu. Sanki bir ebe gibi bana telkinler, şöyle yap, nefes al-verler. Aaaaa!

Böyle birden bunların detayını vermiyim ama ayrıldığını, tutunduğu yerden çekilmesini hissettim. Böyle bir şeyler çekildi, bir topa dönüştü, yukarı doğru çıkmaya başladı ki, E "şimdi o çıkacak" dedi.

Ben de hissettim ya, bekliyorum ağzımdan çıksın gitsin. Top gibi oldu ve hoop göbeemden çıktı. Çıkarken de, arabayı vurdurursunuz ya, öyle tekledim, haykırarak ağlamaya başladım falan. Sonra E, "tamam Jciğim, çıktı" dedi.

ö_Ö

Sonra yine kordonlarımızı kestik, bi'şeyler bi'şeyler. Hayatımda bir değişiklik olmadı. O, sihirli bir değnek değildi. O vakte kadar şizofren değildim, hayır. Sonra araştırdım bunu da, bir benzerini bulamadım. Ama diğer sipirütüelli arkadaşlarıma sordum, "doğrudur Jciğim" dediler. 

20 comments:

  1. Çok hasta olduğum bir zaman dilimi vardı geçtiğimiz yıllarda, ben de meditasyon yapmıştım ve o iyileşmeyi hissetmiştim. Garip bir şekilde o hücrelerindeki iyileşmeyi ya da senin durumunda bedenden ayrılan ruhu hissedince bir garip oluyor insan. Ne bileyim, garip hisler işte.

    Bu yazdıkların çok etkileyici, bir taraftan da duygusal. Farklı bir deneyim olmuş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Evimin Draması :))

      Ama bedenimden ayrılan benim ruhum değildi :)
      O çok istediğim abimdi belki!! ahah anneme arada söylüyorum, kızıyor. bir de külot deyince çok kızıyor :)

      Delete
  2. Hep hayatta bişiye şaşırmam artık diyorum, gene şaşırıyorum gene şaşırıyorum..Enterasan.

    ReplyDelete
  3. Anamm ben altıma işerdim valla.çok korkarım öyle korkunç şeylerden.

    ReplyDelete
  4. Sayın Yeğen,

    Bakın çok enteresan,
    bakın çok uzağa gitmiyorum :)))

    Exorcist diye bir roman vardı peder beyin kütüphanesinde, kim bilir hangi kütüphaneden çalınmış. Bulursam vereyim.

    ReplyDelete
  5. Sevgili Aze,

    Ben şaşırmıyorum. Hissetmesem "ehe" diyeceğim ama hissettim. Bir kişi daha bulsam böyle. Tek bir kişi.

    ReplyDelete
  6. Sevgili Mat,

    İçindeyken korkunç değildi, hala değil. Zaten arkadaş olmuşuz "iyi anlaşmışız" :)))

    Ha bu arada, küçükken büyüyene kadar, beni yapmak üzere olduğum hatalara karşı koruyan bir koruyucum vardı. Belki de oydu.
    Ya işte kanıtı yok.

    ReplyDelete
  7. Neden böyle şeyler bana çok uzak, neden böyle şeylere hiç inanmıyorum ve neden hayatımda bir kere bile bu tarz bir enteresanlık yaşamadım :) Karabasan denen şey gelsin diye yastığımın altına ekmek bile koymuşluğum var be Jardzy :) Ama gelmedi. Sanırım inanmayla ve istemeyle alakalı bir süreç. İlginç gerçekten yazdıkların.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A cevaplama şeysi düzeldi şimdi.

      Belki sana ruh girmediği içindir ehehe

      Karabasan, ben daha adını bilmediğim zamanlar gelirdi bana. Hareketsiz kaldığım için korktuğum, ağzımın kilitlendiği vakitler vardır.
      Sonra ben de yatakta yemek yemekten vazgeçtim büyükler ikaz edince. Odamda ve arabamda yemek yenmesini hiç sevmem.

      İnançla ilgili olduğunu bu durumda söyleyemem. Hiç bilmediğim bir şeyi 10+ yaşlarımda tarif etmek zorunda kalmıştım. Dolayısı ile inanmak ve istemek savını çöpe attım uzun zaman önce.

      Sonra 2005te olmuştu tekrar karbasanlar. Geceleri kardeşim ölmememden korktuğu için burnuma ayna tuttuğunu seneler sonra açıklamıştı.

      Delete
  8. ''içimdeki çocuk'' denen şey miydi o.?
    niye çıkarttırdın ki onu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheheh

      ben orada olduğunu bile bilmiyordum ki. ayrıca gitmesi gerekiyormuş. bana bişi demedi giderken :P

      Delete
  9. Long Distance Relationship erkek arkadaşımın, gerizekalılıklarını umursamamak için haftada 5 gün 5,5 aydır yoga ve meditasyon yapıyorum, bana söylediği ilk şey sınıfta erkek var mı? tayt giyiyor musun? O nedenle ben çok da konsantre olamadım bu işlere, ama iyi vücut yaptım, bikini ficudu felam yani,çok da bi sik değil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beach body için yutupta vidyo vardı, o kadar para vermeyeydin

      ehhe

      Delete
    2. Sen istanbula gelsene kahve içeriz bence o daha güzel bi fikir,mick.

      AHAHAHAHAH yaa sen sabahki muhabbeti görmen gerekti, benim no eyes can see diye bir postun altına biri gelip bişi yazmış...

      Delete
    3. Ist'a gelmiyim.
      Baska her yer olur :))
      Ya bir gun hangoverdan gotu devirdim, neler donmus serhat yaaa.
      Okumasinmis madem.

      Delete
  10. Hiaaa ne diyosun ya korku filmi gibi...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. İçindeyken korkulu değildi ama.
      Şimdi de gelmiyor pek horofik. Eğlenceli yazdım Ceren :)

      Delete
  11. Vuuuhuuu ben inanıyorum böyle seylere

    ReplyDelete