Monday, April 6, 2015

Deve Cüce Deve Cüce Deve

Hayatimda yeterince dert yokmus gibi, aslinda kamburlarimdan deve halde iken, 'e hadi bir alisveris yapiim, mutlu olayim, gelsin mutluluk hormonlari' dedim ve pantol baktim kendime.

Giydim ve aynaya baktim da, sunlari dusundum: (bazan dusunuyorum ben)
1- bu soyunma odalarinin aydinlatmalari cok boktan. Ciplak guzel gorundugumuzu dusunup, kiyafet almayacagimizdan mi korkuyorlar acaba?
2- ay boyum kisa mi lan benim?

Yaaaa. 
Ciktim, pantol ardima buyuk geldi. Beli zaten hep bol. Onunde de, bir erkege yakisacak potluk oluyor. Bosuna erkek olucam demiyom ben! Neyse, kucuk beden (36) bile bol gelince, bosverdim. Benden degil bence, kaliptan. Kacti guzelim pudra renk pantol.

Eh ciktim da, etraftaki insanlara bakmaya basladim. Ben daha uzunum! Evet, daha uzunum diye karsilastirmalar, 'Hong Kong'dayken iyiydi bee' diye dusunmeler.

Boyum, 1.67m. Birlesik Devletlerce 5.479 ft.
Dogan gorunumlu Sahin misali, 1.72 senin boyun diyip, benimle bu konuda iddiaya girenler oldu. Cok ekmek yedim valla. Bir insanla bu konuda neden iddiaya girilir ki?  Beni mi mutlu etmeye calistilar domuzlugumdan hediye vermekten ürkünce?

Konuya donelim; 
Bugun yoktu mesela bu duygu. Bugun Kizilay'da boy olcusmedim kimseyle. Heehhegrhegrhefe

Cok uzun boylu olup da surekli burnuma ellemek de istemezdim zaten. Cok uzun boylu bir arkadas vardi, cocugun gozlerini hatirlamiyorum, safi iki killi delik! Asasasadasada
Annem 'it kopuk bunlar' derdi o gruba.

Hala bunu ciddiye alip, dolap bekleyen alti bile pislenmemis, heveslenup aldigim yuksek topuklularimi giymedim.
Kurumsalliktan kirilip, mecbur kalmadikca da giymicem.

Ama lutfen bana asagidakini yapmayin, olur mu?
Türkçe meali: Kisa boylularla nasil konusulur
Evet 
Hayir




8 comments:

  1. Senden kısaymışım demek ki. Ama doğan görünümlü şahinim ben de ve çok memnunum bundan. 1.70'ten kısa olduğuma inanmayan insan oldu. Topukluydum ama. Topuklarımı çıkarttırdı sonra da dizlerimi büküyor muyum diye kendince benden hızlı davranarak dizlerime baktı. :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahha
      nedir bu insanların derdi ya!

      ben başkalarının boyları ile değil, kendiminki ile uğraşıyorum mesela.
      ayakkabı çıkarttırmak nedir?! Benim de botlarımın topuklarını öçtüler hep.

      Delete
  2. 160 ile size aşağılardan el sallıyorum :D Mutluyum mutlu olmasına da, 1kg alınca nasıl fark ediyor bu bodur hayatta bilemezsiniz.. Avantajları da var ama, ayrı post konusu çıktı dur gizemli bir suskunlukla bitireyim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burun deliklerimi görebiliyor musunnn?? Ö_ö

      ahaha
      hadi yaz, yaz!
      kabak çekirdeği çitlerken okuyaydım :)
      keine zucker, keine!

      Delete
    2. safi kıllı iki delikte koptum :D.

      Delete
  3. benim gibi adam 3 pantolon denedi kabinde üüççç
    perişan oldum resmen, pert oldum
    sanırım bir daha hiçbir zaman pantalon denemeyeceğim
    bak aklıma geldi yine bi tuhaf oldum :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay dur sakin ol.
      Senin de poppn buyuk gorunuyor mu o aynalarda :))))

      Delete