Tuesday, April 28, 2015

Park Güell


Buna kertenkele diyorlar ancak kendisi bir SEMENDER.
İzmir'de radyoların popüler olduğu, her bir noktada radyonun yayın yaptığı zamanlarda, bir rock radyosu vardı.
Orada Al Semender diye bir program vardı. Yapımcıları okuyorlarsa ehehe
"Helo, ay lav yu yaa!"
İlk protestomu bu radyolar kapanmasın diye yapmış, üstelik imza kampanyasına da katılmıştım.
İşte semenderin bendeki çağırışımları.

Ben semender beyi tek başına üzerine birileri çıkmamış şekilde yakaladım ama arkada bir cocuk var :/
Fotoşortum olmadığı için de, kendisini silemedim.
Zaten çalındıkları için rahmetli Çağatay bey üzülmesin diye, iyileri hiç koymuyorum ahaha, fena olmayanları da küçültüyorum.
Ha baktım Bcn'da kartpostallara falan, basmışlar renkleri. Hele o Casa Battlo, o kadar renkli değil gençler.
 Park böyle geniiiiş bir alan. At koysan koşturursun.
"Oturma grubu" hakikaten çok rahat.
Beklenmedik şekilde. Ancak sonrasında benim belim ağrıdı. Ergonomiye direncim var.


 Burada da el sallamaklar. İyi ki bir söz verdim hee.
 Sadece önü değil, arkası da rengarenk. Spirallerdir, girdaplardır, oy oy kafanı yisinler Gaudi.
 Bu da başka bir açı. Sütünların üstünde yer alıyor bu alan.
 Burada da coşkulu turist gruplarını görebilirsiniz altlı üstlü. Zamanlamam süper demiştim di mi?
15:30da girdik biz. Sonrasında coştu kalabalıklar. 


İşte Hansel ve Gratel'deki püsekvit ev.
Burası müştemilat arkadaşlar.
Diğeri de idari işler binası.
Evet, müştemilat!!!

Diğer meşhur tezekli yapıların fotoğrafı yok. 
Nasıl gideriz, ziyaret ederiz diye soranlara yardım ederim, sorun yok. Ama üşendiğim için yazmıorum. Sorana söylerim.

2 comments:

  1. Düşünsene, ya tüm dünyayı Gaudi tasarlamış olsaydı :)
    Fotoların üstüne isim koysan, çirkin oluyor ama olsun en azından çalınmaz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beynimiz ayrı delirirdi, beyin kanseri olurduk bence.
      bu kadar çok renk, kıvrımlı formlar, girdaplar vs :))

      bence bu kadarı kafi. doğada dik açı yok mu diye çok düşündüm. keçinin gözleri dikdörtgen. başka bişi bulamadım henüz.

      foto üstüne isim yapamıyorum ben. fotoğrafa da yazık. ayrıca fontu tutturamıyorum :))
      iyi böyle.
      bazısı kafam kadar bazısı boyum hehehe

      Delete