Thursday, May 21, 2015

At ve Tabanca

Ah rüyalar!

Rüyamda önce bir tilki gördüm. Evin karşısında yükselen uzun otlarla kaplı vadide ilk önce bir tilki zıplayarak avlanıyordu.
Sonra bir at yaklaştı pencereye.
Önce kafası görünüyordu ve ufaktı.

Sonra yaklaştı ve büyümeye başladı.
Baktıkça büyüdü. Hayvanla bakıştık uzun süre. 

Ama at öyle ince burunlu, estetik bir yarış atı değildi. Bildiğiniz, ki hangimiz biliyoruz ki, vahşi attı.
Belki yılkı atı.

Şöle bir yaratık:
Ama kahverengi ve çok güzel.

Sonra bir adam belirdi otların arasından siyah kıyafetli, sakallı. Elinde silah vardı. Ben pencerenin önündeki koltuğa yattım saklanmak için.

Açık pencereden içeriye ateş etti. Duvara. Amacı neydi ki?!
Odadaki iki erkek yere yatmıştı saklanmak için.

Acaba nefesimi duyuyor mu? Şimdi ne yapacak diye sakince düşünürken uyandım. Silah sesi çok gerçekçiydi.

İzmir'de pencereye çıkıp elinde silahla ateş eden adam görmüştüm bir kere. Ne kötü günlermiş :)

Belki şu silahla vurulan Ergani'li kızdan etkilenmişimdir. Diyarbakır güzel de, Ergani çok kötü. Daha önce de yazmıştım, bir gece orada kalmak zorundaydık. Yorgunluğa rağmen Urfa'ya dönmüştüm gecenin ortasında +4 kişi ile tek şoför! Sadece orada kalmayalım diye. Ertesi gün öğrendik ki, silahlı çatışma olmuş iki aile arasında :/
O seyahatte zaten nereye gitsek bir yağmur, gök delinmiş, nereden ayrılsak arkamızdan sel, çamur, ölüm, heyelan.. Ama çok keyifli bir seyahatti.

Şu an Serdar Ortaç'ın son şarkısını dinlemekteyim!!
Hastasıyım SertaçOrtaç'ın (kardeşinin adı sertaç bu arada, biliyorum)

31 Mayıs önemli bir gün benim için kariyerim açısından, finallerim var. Çok meşgulüm. 
İyi dileklerinizi, dualarınızı beklerim.

Sevgiler,
J.


13 comments:

  1. At görmek çok güzel... Brad Pitt yerine atı tercih ederdim. Güzel bişiler beliriyor, ben öyle anlıyorum ama sen korkuyorsun.
    Sınavların iyi geçecek, çünkü çalışıyorsun.
    Sevgiler, görüşmek üzere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay hadi inş Aze :))
      Teşekkür ederim.

      Valla çalışamıyorum, kafam kazan. Dersleri seyredemiyorum internetler bozuk :) Kaka merkür yüzünden heep!!!

      Elimde çok hevesle yaptığım bir iş işi vardı, biraz önce patladı.
      Böyle hevesle çalışıp çalışıp, kapaklanmaktan kalbim kanser oldu :)
      İş değiştirmeliyim :)
      Van'da kahvaltı mekanı açıcam. Gelcen mi?!

      Delete
    2. Bir kafe bul, komşudan internet bul çalış! Finaller diyorsun, gelip geçecek ama çalışırsın güzel geçer. Merkür elimizde değil ama bu elinde! Haydi haydi haydi:)
      Heee, hiç yoktu Van'da da kahvaltıcı:)) Başka bişi yapalım. Kitapçı açalım. Hafta sonları çocuklara kitap okuma film izleyip anlattırma seansları yapalım. :)) Van'da.

      Delete
    3. Ay kendi yorumum kayboldu yine.

      Diyarbakır, Urfa falan büyüyelim, karavanlarda yaşayalım. Kıt kanaat geçinsek de mutlu ve huzurlu olalım...

      Azeee, sınavın bitmesini beklemeden bir araya gelsek ya!
      Jardzy

      Delete
    4. Ne oluyor senin bu yorumlarına kuzum? "Genel" biri bana Azeee diye sesleniyor sandım:-))
      Az harcamak mümkün, kanıtlayabilirim. Doğaya yakın olalım, bana yeter gibi geliyor.
      Ben de çok isterim. Bu hafta sonu doluyum lakin. Hafta içi olabilir. Yazışalım.
      Yeğen, memlekete gitmek durumunda kaldı. Ay sonuna doğru gelecek.
      Sevgiler,

      Delete
  2. sınavlarda iyi şanslar!
    ne sınavı bu arada yaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim :))
      Ikinci unv okuyorum. Son donem :)

      Delete
  3. Bol şans, çalışkan üretken arkadaşım benim :) İnşallah çok güzel geçer ve emeğinin karşılığını alırsın!
    Rüyalar da çok acaip şeyler yahu.. En yukarıdaki yoruma koptum, daha ne denir bilemediğim için es geçiyorum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Canım C.

      Valla os. coxa, ligamentler falan, bildiğin doktor altı oldum ehheheeh
      En yukarıdakinin (Aze!!) Bired Pitli bir rüyası vardı da, ben de ondan yüksünerek rüyamı yazdım :)

      Delete
  4. Bol şans, biraz geriden geldiğim için eh anca yorum filan yazıyorum. Bol muck sana, hadi bakalım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mick bebek.
      Malami hazirlicaan mi?

      Delete
    2. Evet yapıcam, şu hafta bi geçsin, belki de 2 haziranda yapar o enerji ile gönderirim sana, beni nasıl bir hafta sonu bekliyor bilmiyorum :/

      Delete
    3. Ben söyliyim, çok cool bir h.sonu :))

      Delete