Tuesday, May 5, 2015

Ay kızlar, komşular!! Koşun koşun!

Bugün Hıdırellezmiş!

Benim hayatımın mihenk taşı olan böyle bir günü kardeşimin fb statüsünden okumama, -7,5 puan veriyorum.

Ay kafam ner'de benim ya?!?! Birşey yapmamam gerekiyor, neydi, neydi derken, alışveriş yapmamam gerektiğini, poşetler yanımda dururken okumuş oldum. tüh.

Hıdırellez 2012
Hıdırellez 2013
Hıdırellez 2014

Geçen sene, Hıdırellez'e Almanya'da girmiştim. Açtım valizi, pasaportu. 
Geçen sene yatağımın yüzünü görmedim. Ehehe
Bu Kitapsız Kedi'ye tavsiye. Miv

Dün gece de dolunay vardı. Kanqamla uzaktan şifa şeysine katıldık. Kafamdan enerji girdiğini hissettim, duş altındaymışım gibi. Şırıl şırıl.
Onun da eller karıncalanmış. 

Dünyada, ülkemde, şehrimde, ailemde, kendimde ve kalbimde adalet diledim. 
Zira ben adalet ruhuymuşum. Bunu nereden öğrendiğimi söylemiyim. Çok tuhaf şeyler içindeyim ben.

Bunu kime söylesem, "aaa ne kadar doğru!!" diyorlar. Ben de durup baktığımda, hayatımın aslında adalet için savaşmak olduğunu görüyorum. 

Ama bir grup taşeron işçisini arkama alıp, Yönetime karşı çıktığımda, arkamın boş olduğunu da görmedim değil. Olsun, pişman değilim. Olmayacağım da!! 

Neyse, Hıdırellez diyorduk! Bizim kıza aldım şunu.
Çocuk sevindirmek vs Hıdırellez yasağı?!?!
Kendime de aldım yapboz. Kızla ortak yönümüz bu. 
Napalım, bu sene de olmayacaksa dilekler, "her şey olacağına varır" diyorum.

Başka bilmediğim batıl itikatları, mevcut olanlara katmak üzere, internetin girdaplarına dalıyorum. 

10 comments:

  1. Ayyyy ben de senden okudum :( nooldu bize yaa?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilsem :((

      Kendimizi ihmal ediyoruz sanki.

      Delete
  2. Aha! Sayende bu yıl ilk defa kaçırmayacağım. Sağolasın izocam.
    Ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa!
      Sen de mi?
      Ay ne olmus bize hakkat?!?

      Delete
  3. Gecenin bu saati okudum geç kaldım nereden bulacağım şimdi gülü? Geçen sene surf dileklerimi altına koyayım diye gül almıştım bu sene böyle biraz kaçırdım sanki:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencereleri açsaydın.
      Balkona da asabilirdin :(
      Tüh
      Ben de geç uyandım, 05:30 falandı.

      Delete
  4. Ben dledim, bahçedeki gül ağacının dibine de gömdüm. Dur bakalım :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Allah kabul etsinn!!!

      Ben de paraları gömdüm. Kırmızıya dikip, cüzdana atmam lazım. Aksi halde başlamıyor bereket. Test ettim bunu geçen sene :))
      Para gömdün mü?

      Delete
    2. Para mı?! Yok yaa parayı gömmedim. Hele senin dediğini ilk defa duydum. Tüh! Ama kağıda dolar işareti yaptım. Anlaşılır herhalde:-)))

      Delete