Friday, May 8, 2015

Sen bana bir şeyler android

Bu sene ikinci oldu bu, biletini alıp da gitmediğim yolculuk.
İlki Antalya'ydı. Bu GürcÜstan.
Hayırlısı diyoruz.
Zira bu hafta sonu bombastik birşeyler olabilir, umarım olur amin bin. Heyecan doluyum. 
Ya bu androidler çok tuhaf.
Hiçbir uygulama yüklemeden, gelen maillerden bana hatırlatma yapıyor.
Sabah gitmediğim uçuş için, "evden 07:45te çık" dedi.
Sonra uçuşta 25 dakika rötar olmuş, onu gösterdi.
İst-Bus uçuşum için de 19 dakika rötar yapmış uçak ve buranın saati ile 16:24'te inecek diyor.
Yani bu akıllı telefonlar hayatımıza hükmediyor.
Ha bir de, kardeşimin evindeyken, "buradan eve şu kadar sürede gidebilirsin" dediklerini de unutmadık.
Geçen gün retainer'ımı takarken, telleri çıkardım ama iki yerden çatlasa da, retainer ile yakın temasımız devam ediyor. Azalarak bitiyor.

Dişimin birinin Patrişya Arket dişi gibi olduğunu gördüm ve çook hoşuma gitti.
Çünkü çok beğenirim o çıkıntı dişi ben!
Hayat gittikçe güzelleşiyor! Çogşükür!

6 comments:

  1. Oh oh heyecanın bana da bulaştı, haber sal ;)

    ReplyDelete
  2. Seni gördüğümde özgürce gülümseyebileceğim çünkü ön köpek dişim dışarı fırlayacak gibi çarpık...

    ReplyDelete
  3. Benim dişimde öyleydi, düzelttirdim:-))

    Uçaklar ilginçmiş. Yarın sabahki sınavı atlatayım gezelim yaaa!
    Bu arada, umarım haftasonuniyi geçiyordur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla bekledigim gibi bombastik olmadi ama Gurcistana gitmedim diye cok az uzuluyorum. Azicik.
      19 mayis icin planim var, sinavdan cik, yazicam.

      Delete