Tuesday, June 23, 2015

Pire

Ezber bozmaya geldim.
Biraz once bu konuyu tartistik da, size de anlatayim.
Bir varmis, bir yokmus.
Develer tellaaaal,
Pireler berber iken....

9 Eylul Fen Fakultesi'ndeydik bir gun. Sene 1997 olsa gerek. Disarida oturuyoruz. Masanin yanina kedi geldi. Miyav miyav...
Ben o zaman da kedilerden rahatsiz olurdum. Korkuyorum. Bunu bir daha soylemicem tamam.

Benden baska herkes kedi sever olunca 'ayyyy'lar, 'coook siriinnn'ler vs.

Gun bitti. Eve geldim ama kasiniyorum.
Pantelonu cikardim, bacaklar kirmizi kirmizi leke.

Alerji sandim. Bir kere seker bayraminda kudurup kilom kadar seker ve seker iceren gidalar tukettigim icin, aklima ilk o gelmisti.

Dusun, dusun. Gunluk hayatimda sira disi bir tuketimim yok ve kasiniyorum.

Ertesi gun yatakta ziplayan birkac sey gorunce anladik ki, pirelenmisim!

Bitlendik hepimiz kucukken ancak pirelenmek?
Hani her veteriner bize 'pire insanda durmaz' dememis miydi?

Duruyormus iste.
Sonra carsaf, nevresim, kiyafetler, her sey makinaya, ben dusa.
Kurtuldum.

2000 - 2004 arasi yine pirelenmistim. Onda da denize girmistim kurtulmak icin. Yani demem o ki, bu bir kere gerceklesmis, yanlis yorumlanan bir durum degil. Pire besleyebiliyorum.

O yuzden, ben size veteriner, hayvansever ortamlarda referans olayim. 'Yaa bir uzayli var, iki kere pirelenmis' dersiniz.
Zira, ben insan degilmisim pireler beni isirdigi icin.

Cok tatlish oldugum icin halbuse :/

Yani yazmis olmak icin yazdim bu yaziyi. Ben varim hala demek icin. Hayat bu aralar bana roller coaster. Cift emniyet kemeri ile havalardayim! Ohhh yehhhh
Bu sefer olaylar majör...


4 comments:

  1. Pireler temiz insanlara gidermiş. Kalbin temiz ya ondan sen de kalmışlardır, deyip işi farklı bir boyuta taşıyayım mı? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tellerini bir seneden daha kisa surede cikarmis biri olarak tum duzgun dislerimle gulumserim.
      Iyi bir insan olabilsem keske. Insallah :)))

      Delete
  2. Yav pire nasıl insana gitmez, çeşitli yollarla pirelenen bir sürü insan tarnıyorum ve veterineri kınıyorum :)

    ReplyDelete
  3. Pire tasmalarının gücü adına, GÜÇ BENDE ARTIKK!!!

    ReplyDelete