Wednesday, July 1, 2015

Haftalık Rapor | 14

Amaan neler oldu neler. Özet geçicem.

Yollar, yollar...

Geçen hafta tali yoldan dönel kavşağa girerken, yolun ortasında aracın motoru durdu. 

Doğru Ahmet ile Bay Yanlış'ta olduğu gibi ekrandan beni kalı halinde indirecektiniz neredeyse! Ama daha önceki lpgli aracımın da sıklıkla motoru durduğu için, hemen gaza bastım ve üzerime gelen iki kamyon tarafından ezilmekten, sürüklenmekten veya dönderilmekten kurtuldum.
(Not: Doğru Ahmet artık imam olmuş)

Bu sene trafik kazası senesi. Haberlerden de sıklığını görebilirsiniz. Temmuz ayı en sakat olanı olacakmış, özellikle güneybatı yönündeki seyahatler. Dikkat!!!

Pazar günü kaza yaptık ama. Sonuç vardı ortada. Kişisel bir yaralanma olmadı. Tek geliş, tek gidiş bir yolun ortasına mantar babalardan dikmişler.
Adam bana illaaaa bir şarkı dinletcekmiş, eli gözü radyoda. "Sağa kır" dememle, ilk mantar babanın üzerine ve sonraki 4ncüye çıktık. Fantastik, nasıl oldu anlamadım.
Araç tamirde, kasko ödücek. Biz iyiyiz!!!

Bu aralar yapboz sevdamı çok ileri taşıdım. 3 boyutlulara girdim. Tedarikçim beni sürekli istemediğim şeyleri almaya yönlendiriyor.

Gidip en zorunu alıyorum. "Biz Türkler en zorunu alırız tabi, o yüzden 1, 2, 3 ve 4 zorluk derecesindekiler satılmadı. Elde kaldı. Ben fiyatların hepsini sabitledim vs vs."
Elimdeki 6 dereceli şeysi bıraktım. Gittim 3 aldım. Aldım da noldu, toplamda 1 saat sürdü çözmek. Arada iş yaptım valla billaa.

Gittim, "al bak yaptım" dedim. "Birleştirebildin mi ki?" dedi. "Yav, ne var onda??!" dedim. Birleştirip gelsem, nasıl kanıtlayacaktım zaten.

Bana bir yapboz gösterdi, ağzı yüzü bozuk. "Bak ben bunu yapamadım. Bozdum ama. Duruyor" dedi. "Ver, yapayım" dedim. 
"Teşhir bu" dedi. Yenisini aldım, o da 3. Yukarı çıktım, çözmek tam 10 dakika sürdü. Bu arada asansörle yukarı çıkarken, diğerini birleştirdim. 

Adam beni kullanıyor :((((
Dostlar, sürekli yapboz aldırıyor ama istediğimi elime alınca bikbikbik. 
Artık alamıcam. Yapboza ayırdığım bütçem bu aylık bitti :(((

Hayat bana roller coaster demiştim ya ama hiç aşağı inmiyor. Oksijenim bitmek üzere. Valla çok yoruldum.

Ankara'da devrim yaptım. Scooterla sokaklardayım. İnsanlar şaşkın, insanlar panik!!
O yeah.
38 yaşında olanların tercih ettiği modelmiş kendisi. Yorumlarda öyle diyorlar.
Ben de yaş bitmeden aldım.

İşe giderken salıyorum kendimi yokuş aşağı... Çıkarken sürünüyorum ama!!
Adı Little Thunder. Tıpkı Yakari'nin atı gibi <3
Gidonlarına da sarı püskül taktım mıydıı!?!? 
Ama eşek daha kısa geliyor tabi. "benim eşek".

Bloğun geçmişinde eskiden işe atla gidip, gelmek istediğimi yazmıştım birçok kere. Çünkü çok istemiştim. Buna kısmetmiş :)))
Birisi size Ank'daki sukutırlı kadından bahsederse, o benim :m
Ha bir de aynalı gözlüklerimi buldum, kaybolmamışlar!!! <3 Scooter gözlüğüm o benim. 

Sıra İst'da!! ve kim bilir :))) 

Ya bissürü şey oluyor. Ama şimdilik bu kadar. Daha Gaudi var yazılacak, Cinsiyet Eşitliği meselesi var, günlük hayattaki değişiklikler de var ama vaktim yok. Bu arada onlarca yeni insanla tanıştım. Ne oldu, ben ne ara bu kadar sosyal oldum?!?

Hayat hızlı. 
Esen kalın..

"küs uyumayın" ve sigara tüketmeyin...

12 comments:

  1. Geçmiş olsun. Valla bende artık araba lafını duyunca kaçmak istiyorum.ama olmuyor yani ne kadar istesem de.ankaraya gelirsem bakınacağım sukutırlı kadın var mı diye.

    ReplyDelete
  2. A hani scooter dediğin kaykay gibi olan di mi motorsiklet değilse eğer, klübe hoşgeldiiiin :D Aynen ben de vızır vızır bu icadın üzerindeyim devamlı harika ama değil mi? Ankara'nın kışın süper kaygan hale gelen cam gibi kaldırımlarında da ne enfestir ama! :D Tek sorun ufacık bir tümsek olunca uçuyorum ben havalarda...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. motor sene sonunda :)))

      kulüpteyiz!!
      kışın ankara'da değilim. amk ben bu şehrin de, insanlarının da :)))

      a bak belediyeye yazı yazacaktım. rampa vs yok ya, çok fena. ne engelli sandalyesi ne de bebek arabası, nasıl kullanıyor bu insanlar seslerini çıkarmadan?
      nasıl bir ezik milletiz biz de kimse belediyeye bu konuyu götürmemiş.

      :))

      benimki amortisörlü ve frenli!!
      ama angara yollarında ayağımın altı uyuşuyor :)

      acaip keyifli..

      Delete
  3. haftalar 7 gün olsun. raporların arası uzamasın. geçmiş olsun. bi de scooterı görürsem bi el sallarım.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler
      \o/
      sukutırımı alıp gidiyorum ama ben :)
      başka yere beklerim?

      Delete
    2. valla şimdi güneydeyim. öbür hafta kuzeydeyim. yakında gidiyorsan oraya da uğrarım n'olcek? soona kürkçü dükkanı, ama dükkanı taşıyoruz. ben de beklerim, güzel bir yer bu yeni yer (vague commentin allahı).

      Delete
    3. Ben de Egeye gidiyorum.
      Orta Anadolu'ya gelirsen görüşelim :)
      ben de enigma çözücüyüm erhehr

      Delete
  4. İnanmıyorum !!! Scooter kullanıyorsun ve bu durumu ben Ankara'dan taşındıktan sonra yazıyorsun. :)

    Az daha erken yazsaydın, ben de Scooter'ımı alır, birlikte yokuşlardan süzülürdük. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eneee!!!

      Nasıl aradım bir kaykay arkadaşı. Kayka için yaşım geçmiş, scooter aldım.
      Ayrancı Kızılay ekseninde süzülüyorum ben. Tüh

      Nere gittin? :)
      Belki ben de gelirim..

      Delete
  5. Yav sen linkimi veriyorsun ve ben hala sana bir hafta sonumu ayıramadım, hardcore cicim ayı bu olsa gerek, hardcore cicim aylarından nefret ederim, benim sözüm söz 1 mala ile çıkıp gelecek Jardzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo link verme ilişkide level atlama imiş!!

      Oh yeah, mal gelmeden inanmıcam. Cicim ayında boğuldun kuzum.. Allam bozmasın :D

      Delete