Wednesday, July 8, 2015

Kizil Sahin Yuvasi

Dogayi seviyoruz.
Tum hayvanlari ile.
Cimlere uzandigimizda uzerimizde dolasan karincalari, ustumuzde ucan leylekleri, yolumuza cikan tilkileri, keklikleri, misafirhanede geceleri partileyen 2356 adet fareyi, her seyi ile.

Simdi ogrendim. TIRT kanal trt'nin canli yayini var. Kizil sahin yuvasina kurmuslar.
Gozler fena durumda ama oturur seyrederim ben bunlari.

Biraz once uykudan uyandilar. Ay ben uyandirmadim insallah.

http://www.trtbelgesel.net.tr/tr/main/yayin

20150709 14:22

Kandırıldım, MAĞDURUM!
Kabataş yalancısı gibi oldum.

Sabah kamerayı 09:00 sularında temizleyen, kafası görünen tipi saat 14:00te tekrar aynı hareketler ile görünce, yayın naklen değilmiş anladım.
Çok ayıp.
Bu hayvanlar nasıl besleniyor diye düşünüyordum. "Kuşluk vakti anası beslemiştir ya, daha vakti gelmemiştir" diyordum.

Çok ayıp. Yalancılar! Şimdi tırt belgesele dadanmaz mıyım?!?!

5 comments:

  1. BBG evi şahin yuvası :D
    Çok güzeller.

    ReplyDelete
    Replies
    1. geç kalmışız ama.
      ele avca gelcek haldeler. be3bekken de görsedik. ilk uçuşlarını görsek ne güzel olurdu <3

      Delete
  2. aaa hemen açıyorum!
    trt'nin belgesel kanalı mı varmış? yani bildiğin televizyonda da normal bi kanal olarak?
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya sorma.
      Saçma sapan programları da var.
      Bir koşu İst diye bişi var. Allam iki adam biri Türk parkour yapıyorlar İst tarihi yerlerinde. Midem bulanıyor seyrederken.
      Arada güzellerine denk geliyorum da, saatini ve adını unutuyorum.
      Elbette dini eksenli belgeseller :))

      Delete
  3. Bu sabah tepesi açılmış beyaz saçlı bir adam kameranın önündeki plastikleri temizledi.
    Dün sesini açmamıştım, şu an kuş cıvıltıları ile rüzgar sesi dinliyorum.

    Uğultulu Kuşlu Tepeler!!!!
    2 yuvayı gördüm şimdilik. Kaç tane var, bulucaz.

    ReplyDelete