Thursday, July 16, 2015

lgbt

Guneyin sicaginda disari cikmadigim icin ona buna laf atmaktan yoruldum.
Tuhaf bir sey paylascam bunaltidan.

Bedenen erkek ama ruhen kadin biri var. Moralimin bozuk oldugu bir gun bana 'erkek olsan sana verirdim' dedi.
Ahahah ha haa? Lan?
Diye kaldim.

Gecenlerde de 'ah benim erkegim ol' dedi. Sert yuz hatlarimin gorundugu bir fotograf sonrasi. 

Universite vakti bana asik biri vardi. Guzel Sanatlar Fakultesi giris sinavinda benzer bir hikaye anlattigi icin mulakati gectigini anlatmisti. 

O zaman oha kafalara gel diye dusundugum, boyle basima geldi.

Nabiyim? Gogsum kabarsin mi?
Ayh off. Leś sicak.

8 comments:

  1. hahha değişik bir haz olsa gerek :D
    enteresan bir bakış açısı (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal bir hayatim olmali...

      Delete
    2. normal olsun istemezsin sen
      atma şimdi :)

      Delete
  2. Çok eskiden bir arkadaşım janis joplin hakkında bir hikaye anlatmıştı. Janis üniversite döneminde okulun en çirkin erkeği seçilmiş!!Sevdiğğim bir sestir.-) Epey bir bakmıştım resmine, çirkin mi ki acaba. Değildi bence de, arkadaşa da güveniyordum:-) Ah ne güzeller gördüm kaplerinin karasıgözerine vurmuş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh lord!!!
      Ben memelerini gordum diye hatirliyorum jjnin.

      Delete
  3. :D Ya benim bir danışanım vardı (yabancı memlekette diye arkasından konuşuyorum hiç etik diilim ama napim nasılsa okumaz öğrenmez hahahaha yaşasın kötülük sus bari daha fazla batma) kendisi erkek, ameliyat olmuş kadın olmuş, sonra birden kadınlara ilgi duymaya başlamış ama erkek bedeniyle değil kadın bedeniyle ilgi duymak istiyor yani lezbiyen ilişki istiyor (yaw bu erkeklerin lezbiyen tutkusunun aldığı son nokta bu mudur?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bruce ---> Caitlyn Jenner gibi.
      O da benden guzel oldu 46 numara ayaklari ile ve kadinlari tercih ediyor. Kendisini ozel olarak takip ediyorum. Agustosta kendi dizisi baslicak ihihi

      Delete
  4. Oha resmen iş atmış sana hdsahash lan dkshakahd

    ReplyDelete