Tuesday, July 7, 2015

Memeler 2

Ben ultrasonu çektirip kaçarım sanmıştım. Sigorta nedeniyle istem kağıdı gerekiyormuş. Dün gittim paşa paşa doktora. Madem parasını ödemişim.

"Yav ne sorcam ki genel cerraha? Sohbet eder çıkarım, adam da hoş" diye düşünürken, binlerce soru sordu. Son 2 aydır en çok karşılaştığım soru da şu: "evli miyiz?" 
"sizinle değiliz bildiğim kadarıyla!!!" neyse, bu adam sempatik.
"Güzel kardeşim, gel seni bir muayene edeyim" dedi. 
Soydukça soyuyor yaşlı hemşire. Üzerime şal gibi attı örtüyü. Hocam odaya geldi.

"Kaldır örtüyü." Geçti karşıya.
Memelerin şekline ve hizasına bakıyor falan. Sonra yatırdı, başladı yoğurmaya. 
Bir yandan da unutmamış beni sorular soruyor. "Güzel kardeşim. Tatlı biri vardı Doğu Anadolu'da çalışan" (aynı iş yerinden bahsediyor).
Yav memelerimi elliyorsun, bir de başka kadından bahsediyorsun. Kötü erkek :((((

"Tek tatlı benim bir kere" dedim adama. ahahahha 
Bu adam benim benlerimi de almıştı ama memeleri hatırlıyor. Evli miyiz diye soruyor. Hmmmm
Evlencez!!!!

Sonra elleşme bitti. Geçen sefer gitme nedenim, koltuk altında çok ağır ağrıydı. Memeler bir tuhaflaşmıştı. Yataktan kalkamadığım oluyordu ağrıdan. Dolayısı ile endişeli gitmiştim. 
Benim o zırlak halimle bana uzun uzun anlatmış, memeleri papatya gibi çizmiş, "meme kanalların genişlemiş" ve en son "memelerin pırıl pırıl" demişti. Bu arada kendimce teşhis koydum. O vakitler ben sürekli aşağıdakilerden kullanıyordum.

Kapalı kaldığı için memeler yanıldı diye inanıyorum. 
Neyse, düne dönelim.

Dün de, bana o gün anlattıklarını, kayıttaymış gibi tekrar anlattı. Aynı papatyaları çizdi. Aynı şeyleri söyledi. Bir kere sözünü kestim. Bıraktığı yerden devam etti.
Offff, zırlarken bana iyi gelmişti de şimdi çok uzun, biraz sıkıldım. 
Yine "Güzel kardeşim. Memelerin pırıl pırıl. Sevgili Jardzyy artık risk grubundasın. her sene gel" dedi. Her sene!!! Eskiden 10 kadından biri meme kanserine yakalanırken, artık 7de 1e çıkmış sayı. Birkaç sene sonra da 4de 1 olacakmış!!!

Sağda bir kist bulmuştu ultrasonda sevgili kadın 3x1mm. Ama içi su dolu olduğu için endişe kaynağı değil. 
"Bunu bulamadım bak. Ne kadardır ki bu?" diye kağıda çiziyor, şakalaşıyor benle. ihihi
Sonra, "güzel kardeşim. Çok soluk gördüm seni" dedi. Kan verdirdi. Bu arada 2 tüp kanı dolduramadım!!!
Diğer kolu da deldi hemşire. Ay nasıl özür diliyor. Yav akmayan kan benimki!!
Bu arada hastane yakın diye bir anahtarla çıktım geldim. 
Görevliye "eve gidip geliyim" dedim ödeme işlemleri için. Adresimi kontrol etti aherausrehseur 

Neyse, bugün tekrar gideceğim. Bana ilaç yazacakmış. 

Şimdi ben sormaz mıyım?

Madem evlenmeyecektik, memelere neden elledin?!?!?!
3 kardeşim var, hiçbirine de elletmemiştim :(((((

17 comments:

  1. Göster ama elletmeee! :)))
    Bundan beş yıl önce, birbirinden cici, incecik ip askılı üç elbise almıştım. Sütyenle giyildiğinde askılar çok çirkin duruyordu. N'apsam, n'apsam derken silikon sütyen kullanmaya karar verdim. Sabah 10:00 civarı taktım, eve 22:00 civarı dönünce çıkarttım. Gece inanılmaz bi' ağrıyla uyandım. Hâlâ unutamam o ağrının ne pis bi' şey olduğunu :/ Kıvranıyorum ama... ağrı kesici, göğüslerime masaj... kalktım tekrar duş aldım vs. yok! Geçmedi! Sabah soluğu doktorda aldım. Adam bana "o sütyeni asla kullanma" dedi. O gün bugündür şeffaf askılı sütyen bile kullanmadım. Alerji midir nedir ama memeler felaket tepki gösteriyor o ne idiğü belirsiz maddeye. Hani bilgin olsun diye anlattım... Yok meme ucu belli olmasın, yok sütyen askısı görüntüyü bozmasın diye caaaağnım memelerimize işkence etmeyelim bence :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouuvv.

      Bu benim savımı kanıtlıyor!!! Benimkiler sadece ucu kapatan türdendi.
      Aynı pis ağrı işte!
      Şimdi kullansam bile saatlik kullanıyorum!
      Memelerimize bence de işkence etmeyelim! Set them free!

      Bu arada meme kanseri erkeklerde de oluyor.Bu kadın muhabbeti diye çekinen varsa ileteyim dedim.

      Biraz da meme kelimesini günlük hayata cinsellik dışında da sokmamız lazım.

      Delete
  2. Ben doktorunu çok sevdim. Bayılırım böyle her şeyin ayrıntısını anlatan doktorlara. Hem seni rahatlatıyor, hem de bilinçli davranmamızı sağlıyor. :)

    Ayy, kahrolsun o silikon şeyler. Ben de kick-boks antremanım sırasında boş bulunup kullanmıştım. Gün sonunda o silikonlar göğüslerimden çıkmadı. Çekip çıkarmaya çalıştıkça meme derimde silikon ile kopacak gibi oluyordu. En sonunda dayanamayıp doktora gittiğimde, doktor bir taraftan bana kızıp, bir taraftan da silikonları çıkarmıştı. Sonuç olarak, kendimize işkence etmeyelim. Set them free. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam kankaymışsın ya evimin Draması.
      Bir araya gelseymişik keşke, skuutırlarımızla kikboks antremanına gitseymişik...

      Doktorum çok da çekici. Akepeli olmasa öpücem kendisini.

      Çok acayipmiş yapışması. Ben 8 sene önce almışım. Hala derime yapışabiliyor ise kullandıkları yapışkan da kanserojen olabilir.

      Memeler önemli :)
      Şu an sütyeni yakmış, sallıyorum :P

      Delete
  3. Heyy, geçmiş olsun. Bence de madem gönlü yoktu neden ellerini uzattı:-)

    O silikon şeylerden hiç kullanmadım. İyi oldu bunu paylaştığın. Kullanmam, ağrıyı da çekmem. Oh sayende:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen de Leylak Dalı gibi ayakkabında kullanabilirsin :)
      Aman uzak dur.
      Madem evlenmeyecektik, neden evli miyiz diye sordun :((((
      ehehe

      Delete
    2. Yok, madem evlenmeyecektik neden elledi diye sordum, sen gibi :-))9

      Delete
    3. :)
      adam bana "evli miyiz?" diye sordu ya, sana dememiştim :)

      Delete
  4. Ben o silikonları sağ ayağımın başparmak kemiği için kullanıyorum. O fırlak kemik silikon sayesinde ayakkabıdan hiç zarar görmeden işlevini yerine getiriyor. O nedenle kızlar yukarıya değil aşağıya kullanacaksınız, siz de dam üstünde un eleyeceksiniz hahahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))

      Ama özel bir formu var onların diye biliyorum da, vuran pabuçların arkalarına da takabiliriz!!!

      Memeler damda un elerken sallansınnn!!!

      Delete
    2. Ben direkt bu modeli kullanıyorum, pek işe yarıyor ayak kemiğinde. Kendilerine müteşekkirim :)

      Delete
    3. ahahah

      iyimiş :)

      bir de scooter ile sol arka bilek üstüm mosmor. onu da korur ama ankara buna hazır değil bence.

      Delete
  5. Hahahaha harika anlatmışsın doktorun tipi bile gözümde canlandı :D Benimkisi yoğurmadı yahu böyle kayseri mantısı açar gibi pinçikledi, başka teknik demek ki bu, ama Alman tekniği sağdan başlıyor pinçik pinçik gidiyor sola, sanki daktiloda yazı yazıyoruz hop tekrar bi satır alta baştan pinçik.. Enteresaaaan.
    Yaw ben de şunu merak ediyorum, acebağ bu devamlı meme pinçikleyen doktorlar eşlerinin memelerini hala şükela buluyor mudur (kibarca yazdım kd doktorlarının dramı gizli aslında bu soruda :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benimki eski doktor. 69 dogumlu. Iki elinin 4 parmagini kullaniyor. Biri sabit digeri halka ciziyor saat yonunde dolaniyorlar.
      Pincik de ilgincmis.
      Esi de hastanede calisiyormus.
      Ya memeciyi birak, vajina doktorunun karisi oldugunu dusunsene ehehehe

      Delete